اردوی تیم ملی کشتی فرنگی یکی از بهترین های جهان است/ صربستان در دنیا بهتر از نروژ می تواند کار کند.


ساعت: 09:37
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838619

قسم خورده بودم طلای آسیا را به شهید صدرزاده بدهم

ملی پوش وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بر مزار شهید صدرزاده قسم خوردم که اگر مدال گرفتم به این شهید قهرمان بدهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، یونس امامی، ملی پوش وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را به خانواده شهید مصطفی صدراده اهدا کرد. قبل از مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان سر مزارش رفتم و نذر کردم که اگر با مدال از مسابقات قهرمانی آسیا برگردم آن را به این شهید بزرگوار تقدیم کنم.

امامی افزود: رزمندگی رشته ای قهرمانانه است و مردم رزمندگان را به عنوان شوالیه می شناسند و شهید صدرزاده نیز قهرمان بود و برای دفاع از کشور به جبهه ها رفت و جان خود را فدای ایران کرد.

وی با تاکید بر اینکه یاد شهدا و اتکا به آنها آرامش و موفقیت در مسابقات را به همراه دارد، گفت: شهدا در جبهه دیگری برای کشور ما جنگیدند و ما به عنوان ورزشکار در جبهه دیگری برای کشور تلاش می کنیم و این وظیفه ماست. ما آنجا هستیم تا برای سربلندی ایران تلاش کنیم.

کشتی گیر وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد گفت: تمرینات و اردوهای خوبی برای بازی های مغول داشتیم و در اولان باتور تمریناتم را پشت سر گذاشتم و با تمرینات بالای خود توانستم عملکرد خوبی داشته باشم. و به مدال طلا رسیدم.

امامی افزود: بازی های مغول دومین حضور من در مسابقات قهرمانی آسیا بود که در سال 2019 در اولین تلاشم به دلیل مصدومیتی که یک ماه مانده به مسابقات داشتم نتوانستم خوب مبارزه کنم و برنز گرفتم. امسال اما خوب تمرین کردم و از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی بودم و توانستم قهرمان شوم و امیدوارم این روند را ادامه دهم.

این کشتی گیر آزاد وزن 74 کیلوگرم با اشاره به سطح مسابقات افزود: همه کشورها با همه نفرات به مغولستان آمدند و رقابت بالا بود و همین امر باعث شد تا رقابت شدیدی بین مدعیان ایجاد شود اما بچه های تیم به دلیل ترکیبی که داشتند. «جوانانی که به مغولستان فرستاده شدند انگیزه بالایی برای اثبات خود داشتند.

امامی اعزام تیم ملی منتخب به مسابقات قهرمانی آسیا را انگیزه مدعیان را افزایش داد و گفت: خیس توانست نتیجه خوبی کسب کند و ثابت کند که یک پیست عادلانه می تواند به طور همزمان به همه رزمی کاران انگیزه دهد و موفقیت های بیشتری را برای مبارز به ارمغان بیاورد.

وی همچنین درباره لغو بازی های آسیایی و جام جهانی صربستان تاکید کرد: در حال حاضر تمام فکر و ذکر بچه ها و کادر فنی برای جام جهانی 2022 است و با برنامه ریزی های انجام شده امیدوارم در مسابقات امسال حضور پیدا کنم. رقابت در بهترین شرایط.» جام جهانی سال گذشته نروژ این بار در صربستان تکرار می شود البته معتقدم تیم ما امسال پتانسیل بهتری نسبت به سال گذشته در جهان دارد.

تیم ملی کشتی فرنگی تا 74 کیلوگرم با اشاره به شرایط خوبی که فدراسیون برای تمرینات و اردوها فراهم کرده است، افزود: تیم ملی کشتی یکی از بهترین اردوهای دنیاست و حتی نمونه آن را در خارج از کشور نمی توان یافت. باید از رهبری فدراسیون بابت این شرایط خوب برای تمرین و اردو تشکر کنم.

امامی ادامه داد: همه چیز از نظر تمرینی و تفریحی در اردوی تیم های ملی فراهم است و این روحیه رزمندگان را بالا می برد و دیگر نیازی به بیرون رفتن از مجموعه آزادی در ایام تعطیلات و مرخصی در اردو نداریم و همه امکانات رفاهی است. در دسترس “او برای استراحت و تفریح ​​آماده است.

وی تاکید کرد: تمرین و اردو در این شرایط و با چنین امکاناتی باعث شده تیم ملی از نظر فکری بی دغدغه و بی دغدغه باشد و با تلاش مضاعفی که در تمرینات انجام دادند، شاهد پیشرفت بیشتر و آینده درخشان تری در کشتی منتظر باشیم. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید