گیبل استیونسون: ایران قهرمانان بزرگی دارد

ساعت: 21:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793723

نظرات دارنده مدال طلای المپیک در کشتی آزاد در مورد کشتی ایران;

گیبل استیونسون، دارنده مدال طلای وزن 125 کیلوگرم المپیک توکیو که از او به عنوان نابغه کشتی آمریکایی یاد می شود، گفت: ایران قهرمانان بزرگی دارد و من مشتاقانه منتظر مسابقه با امیرحسین زارع هستم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، وی در پاسخ به این سوال که دلیل حسرتش به امیرحسین زارع قهرمان کشورمان در دیدار دوستانه که بهمن ماه سال جاری بین کشتی گیران ایرانی و آمریکایی در تگزاس برگزار می شود، چه بود؟ ? وی گفت: زارع مسابقه‌ای بزرگ است، ایران همیشه در هر مسابقه‌ای بهترین مبارزان و قهرمانان خود را به میدان می‌آورد و قطعاً جزو بهترین‌ها هستند. می دانم که حمایت هواداران ایرانی واقعا شگفت انگیز است.

وی افزود: ایرانی ها هم وقتی مرا در صفحات مجازی دنبال می کنند برایم پیام های عاشقانه می فرستند. من تمام علاقه ای که آنها به من دارند را می بینم. این واکنش ها برای من بسیار معنادار و ارزشمند است.

این پدیده کشتی آمریکا در نهایت خاطرنشان کرد: منتظر یک کشتی خوب و جذاب با امیرحسین زارع هستم، در المپیک توکیو با او دیدار کوتاهی داشتم، او با من بسیار خوب برخورد کرد و استقبال بسیار دوستانه ای از من کرد. برای مردم ایران و زارا آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید