من دوست دارم به عنوان یک جوان به اروپا بروم / سعی کنم پرچم کشورم را بالا ببرم


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910269

بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان ایران گفت: دوست دارم آنقدر در تیم های بزرگ کشورهای خارجی بدرخشم که بتوانم نام ایران را سربلند کنم و پرچم کشورم را فراتر از مرزها به اهتزاز درآورم و همه مرا یک ایرانی موفق بنامند. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کسری طاهری بازیکن تیم ملی فوتبال جوانان ایران در گفتگو با صاحب نیوز؛ وی درباره شروع فوتبال و نحوه ورودش به این رشته گفت: در خانواده ای بسیار ورزشکار به دنیا آمدم، پدرم چندین سال در لیگ یک فوتبال بازی کرد، همزمان مربیگری را آغاز کرد و زمانی که مربی تیم شهرداری یاسوج برای تمرین با او در لیگ یک رفتم و همین باعث شد کم کم به این رشته علاقه مند شوم و او را به فوتبال بیاورم.


چه شد که به سپاهان پیوستی؟
سپاهان یکی از بهترین آکادمی های ایران و آسیاست و تعریف های زیادی از دوستانم شنیده بودم که باعث شد در یازده سالگی به مسابقات باشگاهی سپاهان بیایم و بعد از قبولی، کارم را شروع کردم.


از اولین دعوتت به تیم ملی بگو
یک سال بعد از ورودم به سپاهان در سن دوازده سالگی جشنواره ای در مشهد مقدس برگزار شد که استعدادیابان تیم ملی در آن حضور داشتند و از هر استان بیست بازیکن برای رده سنی 13 سال تیم ملی انتخاب شدند. تیمی که من هم در بین آنها حضور داشتم و برای اولین بار به تیم ملی دعوت شدم.

وی افزود: هر سال در تیم ملی شرایط متفاوت است و اگر بهتر نشوید قطعا از لیست خط خواهید خورد. خدا را شکر در دو سال اخیر خیلی پیشرفت کردم و امیدوارم به تیم ملی بزرگسالان که هدف اصلی من است برسم.


آیا شما علاقه مند به حضور در اروپا هستید؟

خب مسلما من هم مثل همه فوتبالیست هایی که هدفشان حضور در لیگ های اروپایی است، دوست دارم به لیگ اروپا بروم و بدرخشم، اما تلاش می کنم و هدفم این است که این اتفاق در سنین پایین برایم رخ دهد. یک حرفه ای اروپایی شوید. اجازه دهید با آن شروع کنم.


الگوهای فوتبالی شما چه کسانی هستند؟
الگوی فوتبالی من در بین فوتبالیست های ایرانی سردار آزمون و در بین بازیکنان خارجی سبک بازی هلند و شخصیت و زندگی رونالدو است.


دوست دارید چه افتخاراتی برای کشور کسب کنید؟
دوست دارم آنقدر در تیم های بزرگ کشورهای خارجی بدرخشم که نام ایران را سربلند کنم و پرچم کشورم را فراتر از مرزها به اهتزاز درآورم و همه مرا یک ایرانی موفق بنامند.


چه درخواستی از مسئولین دارید؟
از مسئولان و فدراسیون تقاضا دارم بیشتر از ما حمایت کنند، ما استعدادهای زیادی در کشور داریم و اگر مسئولان با دید بازتر و همه جانبه تر به موضوع توجه کنند، نوابغ موجود ایرانی شناسایی می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید