تام کروز در «تاپ گان» / «ماوریک» در نقش یک میلیاردر بازی کرد


ساعت: 11:19
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878967

«Top Gun: Maverick»، فیلم جدید تام کروز، همچنان باکس آفیس درآمد داشته و دیروز با فروش آخر هفته از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، «تاپ گان: ماوریک» با بازی تام کروز اولین فیلم سال 2022 و دومین فیلم دوران کووید است که پس از «مرد عنکبوتی: راهی برای خانه نیست» از مرز یک میلیارد دلار عبور کرده است. قابل ذکر است که «ماوریک» در روسیه و چین نمایش داده نمی شود.

«ماوریک» 31 روز پس از اکران خود به این محدودیت رسید و تنها فیلم تام کروز شد که از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد. پرفروش ترین فیلم تام کروز تا به امروز «ماموریت غیرممکن: زباله» بود که در سال 2018 با فروش 791 میلیون دلار در صدر باکس آفیس قرار گرفت.

بدون احتساب فروش آخر هفته گذشته، «ماوریک» با فروش 521 میلیون دلاری پرفروش ترین فیلم سال آمریکا شد. این فیلم همچنین در سطح بین المللی 484.7 میلیون دلار فروخت و از «دکتر استرنج در چند دنیای جنون» با فروش 943 میلیون دلاری پیشی گرفت که پرفروش ترین فیلم جهان در سال 2022 بود.

پارامونت می گوید مخاطبان برای دومین بار به سالن های سینما می روند و نمایشگرهای IMAX فروش را افزایش داده اند. 16 درصد از تماشاگران این فیلم را بیش از یک بار در آخر هفته چهارم نمایش آن تماشا کرده اند.

«گان: ماوریک» توسط جوزف کوشینسکی با بودجه 170 میلیون دلاری ساخته شد.

پارامونت با این فیلم تمام سختی های کرونا را جبران کرد که حتی یک فیلم هم نتوانست اکران کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید