تام کروز در کن جشن گرفته می شود


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816457

جشنواره فیلم کن اعلام کرده است که یکی از برنامه های این دوره ویژه برنامه بزرگداشت تام کروز خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن برای بزرگداشت تام کروز برنامه ویژه ای دارد. اوایل این هفته اعلام شد که «تاپ گان: ماوریک» جدیدترین فیلم تام کروز در جشنواره نمایش داده می شود.

بررسی حرفه ای آثار کروز در 40 سال گذشته با مصاحبه حضوری با او روی صحنه و اکران «تاپ گان: ماوریک» برای اولین بار در جهان، یکی از برنامه هایی است که برای این کار در نظر گرفته شده است. رویداد.

کروز در 18 می به جشنواره فیلم کن می‌رود تا با دیدیه آلوش، روزنامه‌نگار فرانسوی مصاحبه کند.

تیری فرمو، رئیس جشنواره فیلم کن، قصد داشت فیلم «تاپ گان» را در سال 2020 در کن به نمایش بگذارد، اما با اپیدمی تاج، جشنواره لغو شد و فیلم به تعویق افتاد. این فیلم پس از نمایش در جشنواره فیلم کن در تاریخ 25 می در فرانسه و 27 می در آمریکا در سینماها اکران می شود.

همکار کروز جنیفر کانلی نیز همزمان در جشنواره حضور خواهد داشت.

تاکنون از الویس باز لورمن و سه هزار سال غم جورج میلر به عنوان فیلم هایی برای نمایش در جشنواره کن امسال نام برده شده است، اما بازیگران کامل در تاریخ 14 آوریل (25 آوریل) اعلام خواهند شد.

جشنواره فیلم کن که امسال هفتاد و پنجمین دوره خود را جشن می گیرد، از 17 تا 28 می (17 می تا 27 ژوئن) برگزار می شود.

کروز 30 سال پیش در سال 1992 در جشنواره فیلم کن شرکت کرد. او کار خود را در سال 1981 با «عشق بی نهایت» آغاز کرد و در «کسب و کار مخاطره آمیز» در سال 1983 و «تاپ گان» در سال 1986 به محبوبیت رسید. «مرد باران» در سال 1988 و «متولد چهارم تیرماه 89» از دیگر خاطرات خاطره انگیز او هستند. فیلم های. از سال 1996 تا 2018، او خود را به عنوان یک بازیگر اکشن در هر شش فیلم «ماموریت: غیرممکن» در نقش اتان هانت تثبیت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید