تام هالند راه فرد آستر / مرد عنکبوتی در دنیای کلاسیک را دنبال می کند

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1789921

تام هالند تایید کرد که در فیلم زندگی نامه ای این بازیگر کلاسیک نقش فرد آستر را بازی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، به نظر می رسد تام هالند بازیگر مرد عنکبوتی باید لباس های پرواز خود را عوض کند و به جای آن کفش های رقص بپوشد.

این بازیگر 25 ساله ابرقهرمان روز گذشته رسما تایید کرد که در نقش فرد آستر بازیگر، رقصنده و خواننده افسانه ای ظاهر خواهد شد و در این فیلم بیوگرافی سونی جلوی دوربین خواهد رفت.

ایمی پاسکال تهیه کننده نامزد اسکار اخیرا گفته است که از هالند برای بازی در نقش آستر دعوت کرده است، اما هالند در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس تایید کرد که اگرچه این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی است، اما او راه این هنرمند را دنبال می کند.

وی افزود: فیلمنامه یک هفته پیش آماده شد، هنوز آن را نخوانده ام چون هنوز به من نداده اند.

هالند گفت که پاسکال فیلمنامه را دریافت کرده و من نقش را بازی خواهم کرد.

این بازیگر سابقه بازیگری را نیز دارد که جای تعجب ندارد که در نقش این خواننده و رقصنده بازی کند. او همچنین از سال 2008 تا 2010 با بازی در موزیکال «بیلی الیوت» بازیگری را در تئاترهای لندن آغاز کرد.

رقص پای فرد آستر شهرت جهانی دارد و او به عنوان یکی از بزرگترین رقصندگان تمام دوران شناخته می شود. او در بیش از 30 فیلم موزیکال و همچنین در برادوی و غرب لندن در طول هفت دهه فعالیت تجاری خود ظاهر شده است.

این تنها پروژه ای نیست که بر روی کاشی کاری تمرکز دارد و جیمی بل در آینده به عنوان یک لاینر در یک فیلم آمازون ظاهر خواهد شد. مارگارت کوالی در این فیلم نقش جینجر راجرز را جلوی دوربین می برد.

هالند برای آخرین بار قبل از حضور در نقش آستر در لباس مرد عنکبوتی در نقش پیتر پارکر دیده می شود. این هفتمین حضور او به عنوان پرفروش ترین ابرقهرمان فیلم در فیلم 17 دسامبر بدون راه به خانه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید