مرد عنکبوتی در آستانه غرق شدن تایتانیک

ساعت: 11:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799092

استقبال از فیلم جدید مرد عنکبوتی به قدری بود که به زودی از فروش تایتانیک در آمریکا پیشی خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخرین قسمت از مجموعه مرد عنکبوتی در روز شنبه 8.3 میلیون دلار دیگر به فروش خود اضافه کرد و انتظار می رود تا پایان روز یکشنبه به 666.5 میلیون دلار در آمریکای شمالی برسد. فروش 659.3 میلیون دلاری تایتانیک ساخته جیمز کامرون ششمین فیلم پرفروش تاریخ آمریکا خواهد بود.

این فیلم همچنین فیلم Jurassic World را به قیمت 652 میلیون دلار به فروش خواهد رساند.

تحلیلگران Box Office Intelligence می گویند Spider-Man: No Way Home 54.4 میلیون بلیط در ایالات متحده و کانادا فروخته است.

بنابراین، اگرچه ژانر Omicron باعث شد بسیاری از افراد در ماه ژانویه در خانه بمانند، اما Spider-Man همچنان مردم را به سینماها جذب می کند و انتظار می رود فروش چهارمین آخر هفته خود را از 4012 سالن به 30 میلیون دلار برساند.

موزیکال خانوادگی «بخوان 2» با فروش تقریباً 10.3 میلیون دلاری تا پایان روز یکشنبه در صدر باکس آفیس آمریکا قرار گرفت و فیلم اکشن «355» که اولین آخر هفته خود را در اکران تجربه می کند، با فروش در جایگاه سوم قرار گرفت. 4.3 میلیون دلار

انتظار می رفت 355 تا پایان هفته اول به قیمت 7 میلیون دلار فروخته شود. این فیلم با بازی جسیکا چستین، لوپیتا نیونگو، پنه‌لوپه کروز، دایان کروگر و فن بینگ‌بینگ، داستان چند جاسوس بین‌المللی را روایت می‌کند که تیمی را تشکیل می‌دهند تا از اتفاقات بد بزرگ جلوگیری کنند.

«Sing 2» همچنین شامل بازیگران محبوب آوازی از جمله متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون، اسکارلت جوهانسون و بونو می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید