مرد عنکبوتی در آستانه تبدیل شدن به تنها فیلم میلیارد دلاری سال است

ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795051

«مرد عنکبوتی: راه خانه نیست» به لطف محبوبیتش به زودی به تنها فیلم میلیارد دلاری جهان در 12 ماه اخیر تبدیل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ Spider-Man: No Way Home پس از رکوردهای مکرر در باکس آفیس آمریکای شمالی، اکنون در مسیر تبدیل شدن به تنها فیلمی است که برای اولین بار در نزدیک به دو سال از مرز یک میلیارد دلار در سراسر جهان عبور کرده است.

در کمتر از یک هفته پس از اکران، فیلم مارول به فروش 751.3 میلیون دلاری در باکس آفیس در سراسر جهان رسید و سومین فیلم پرفروش سال 2021 شد. طبق آمار منتشر شده توسط ComScore، فیلم چینی «نبرد دریاچه چانگجین» با 904.9 میلیون دلار فروش، در حال حاضر پرفروش‌ترین فیلم باکس آفیس است و دیگر فیلم چینی «سلام، مامان» 900 میلیون دلار برنده شد. و فروش 400 هزار دلاری دومین فیلم پرفروش سال است.

Spider-Man: No Way Home پس از بیش از 600 میلیون دلار در سه روز اول اکران، در روزهای دوشنبه و سه شنبه به فروش خوب خود ادامه داد و بیش از 150 میلیون دلار در گیشه فروخت و اکنون در آستانه ورود به رتبه دوم است. انتظار می رود این روند در آخر هفته نیز ادامه یابد. پیش بینی می شود که مرد عنکبوتی جدید طی سه روز آینده بین 50 تا 70 درصد از فروش اولیه بلیت خود را بفروشد و به راحتی از مرز یک میلیارد دلار عبور کند. اگر این اتفاق در سه روز آینده رخ ندهد، به احتمال زیاد هفته آینده امکان پذیر خواهد بود. زیرا هر سال، در هشت روز بین شب کریسمس تا سال نو، صنعت سینما رونق می گیرد. طبق آمار منتشر شده توسط ComScore، فروش این هفته حدود 4.5 درصد از کل فروش باکس آفیس را به خود اختصاص داده است.

جف باک، تحلیلگر ارشد در Exhibitor Relations گفت: فروش 1 میلیارد دلاری نقطه عطفی بود که در دوره قبل از کرون رایج بود و اکنون این موفقیت باید توسط تماشاگران سینما جشن گرفته شود زیرا تعداد آنها بسیار زیاد است. آنها معتقد بودند که در این مدت و زمان نمی توان به فروش یک میلیارد دلاری رسید.

Spider-Man: No Way Home به کارگردانی جان واتس و سه شخصیت شرور معروف و قدیمی، ویلیام دفو (مرد عنکبوتی 2002)، آلفرد مولینا (مرد عنکبوتی 2004) و جیمی فاکس (مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2) در آن ایفای نقش می کنند. 2014) و تیمی از ستارگان هالیوود، از جمله تام هالند، زندایا کلمن، بندیکت کامبربچ، جیکوب باتالون، مریسا تامی، جان فاورو و بندیکت وانگ، سه نسل از فیلم‌های مرد عنکبوتی را ترکیب می‌کنند.

داستان این فیلم باکس آفیس از زمانی شروع می شود که برای اولین بار هویت مرد عنکبوتی فاش می شود و پیتر پارکر از دکتر استرنج التماس می کند تا راز خود را با کمک جادو بازگرداند، اما این حفره ای در جهان ایجاد می کند و قدرتمندترین تبهکارانی که اسپایدرمن دارد ایجاد می کند. او تا به حال داشته است. هر جهانی که با آنها جنگیده باشد، آزاد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید