«مرد عنکبوتی» در فهرست 15 فیلم پرفروش جهان قرار دارد

ساعت: 12:20
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797153

Spider-Man: No Way Home به فروش خود ادامه می دهد و انتظار می رود به زودی در لیست پرفروش ترین ها در ایالات متحده و سراسر جهان قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دی رپ، «مرد عنکبوتی: راه خانه نیست» به زودی در فهرست 10 فیلم پرفروش آمریکا قرار خواهد گرفت.

در حالی که آمار فروش برای اولین آخر هفته سال جدید هنوز مشخص نیست، با توجه به فروش هفته کریسمس، می توان انتظار داشت که فیلم به موفقیت خود ادامه دهد.

این فیلم که تا به امروز به پرفروش ترین محصول سونی تبدیل شده است، تا پایان فصل تعطیلات به قیمت 600 میلیون دلار در آمریکا فروخته خواهد شد. به گفته سونی، این فیلم در شب سال نو 15.2 میلیون دلار دیگر فروخت و با توجه به اینکه احتمالاً در سومین آخر هفته اکران به 48 میلیون دلار می رسد، باید گفت مجموع فروش آن در آخر هفته سوم اکران بیشتر بوده است. بیش از 605 میلیون دلار خواهد بود.

در سطح جهانی، این فیلم تا پایان آخر هفته بیش از 1.3 میلیارد دلار فروش خواهد داشت و در فهرست 15 فیلم پرفروش تمام دوران در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. این فیلم با این ارقام در صدر جدول های جهانی نسبت به «دنیای ژوراسیک: سقوط کره» و «جنگ ستارگان: آخرین نبرد» قرار گرفت که در سال 2018 و 2017 به ترتیب با فروش 1.31 میلیارد دلار و 1.33 میلیارد دلار در رتبه پانزدهم قرار گرفتند. . و برنده چهاردهمین فیلم پرفروش شد.

یکی دیگر از پرفروش ترین فیلم ها در فصل تعطیلات سال نو «آواز 2» است که در دومین آخر هفته اکران خود در جایگاه دوم قرار گرفت و پس از 12 روز اکران در مجموع 89.5 میلیون دلار فروخت. با این موقعیت، این انیمیشن احتمالاً پرفروش ترین انیمیشن دوران همه گیری خواهد بود. این عنوان در حال حاضر متعلق به Enchanto از دیزنی است که تا ششمین آخر هفته اکران خود، 91.2 میلیون دلار در سال 2021 فروخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید