«مرد عنکبوتی» به «آمیکرون» نباخت / رکوردی تاریخی به جا گذاشت

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793366

فیلم «مرد عنکبوتی: راه خانه نیست» توانست دومین فروش افتتاحیه تاریخ سینما را به نام خود ثبت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ددلاین، حتی نوع جدید ویروس کراون، آمیکرون، این هفته نتوانست بوکس را در آمریکای شمالی متوقف کند و فیلم «مرد عنکبوتی: بدون راه خانه» محصول سونی و مارول 121.5 میلیون دلار (با احتساب 50 میلیون دلار) جمع آوری کرد. فروش پیش نمایش فیلم) توانست دومین فروش را از روز افتتاحیه در تاریخ نام خود ثبت کند.

به این ترتیب، این فیلم از روز اول «انتقام‌جویان: پایان بازی» 157.4 میلیون فروش و از «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» 119.1 میلیون فروش داشت. فروش آن در ماه دسامبر نیز بالاترین میزان در تاریخ بود.

تخمین زده می شود که این فیلم پر ستاره با بازی تام هالند، زندانیان و بندیکت کامبربچ بین 240 تا 250 میلیون دلار تا پایان امروز فروش داشته باشد و چهارمین آخر هفته اول پرفروش در تاریخ ایالات متحده و کانادا باشد.

با این فروش، مرد عنکبوتی در فیلم Avengers: End of the Game 357.1 میلیون دلار، در Avengers: Eternal War با 257.5 میلیون دلار و در Star Wars: The Force Awakens 247.96 میلیون دلار پشت سر گذاشت. دلار تعیین شده است.

فروش جهانی No Way Home در باکس آفیس در حال حاضر از 300 میلیون دلار فراتر رفته است و پیش بینی می شود تا پایان روز یکشنبه فروش آن از 500 میلیون دلار فراتر رود.

تحلیلگران انتظار دارند که این فیلم از این رقم فراتر رود، اما حتی دستیابی به چنین فروش هایی آن را به ششمین فیلم تاریخ تبدیل می کند که به این سطح می رسد.

شاید مهمتر از آن، مرد عنکبوتی دومین فیلمی باشد که بدون اکران در چین، بزرگترین بازار فیلم جهان، به این رقم می رسد. علاوه بر این، این فیلم هنوز در ژاپن اکران نشده است، جایی که تماشاگران مرد عنکبوتی را دوست دارند.

تا پایان روز جمعه، آمار رسمی فروش فیلم نشان داد که بریتانیا با 24.9 میلیون دلار فروش، بزرگترین بازار خارجی آن بوده و پس از آن مکزیک با 20 میلیون دلار و کره با 12.2 میلیون دلار قرار دارند. این فیلم همچنین در استرالیا 10.4 میلیون دلار، در برزیل 9.6 میلیون دلار، در فرانسه 9.2 میلیون دلار، در روسیه 9.1 میلیون دلار، در هند 8.9 میلیون دلار، در ایتالیا 7 میلیون دلار و آلمان 5.7 میلیون دلار فروخت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید