تایتان به تایتانیک پیوست. همه ماجراجویان برای تایتانیک جان باختند / عکس

همزمان، هویت سرنشینان این زیردریایی کوچک که برای بازدید از لاشه کشتی تایتانیک به اعماق اقیانوس اطلس رفته بودند، اعلام شد.

زیردریایی پنج تایتان روز یکشنبه برای سفر به اعماق دریا برای بازدید از لاشه کشتی تایتانیک، اندکی پس از قطع ارتباط با کشتی مادر، به فضا پرتاب شد.

دریاسالار جان ماوگر از نیروی دریایی آمریکا شب گذشته (پنجشنبه) به خبرنگاران گفت: کشتی جستجوگر Horizon Artic توانست بخش هایی از کمان و قیف تایتان را پیدا کند و سپس بخش های دیگری از لاشه زیردریایی را پیدا کرد. این مقام گارد ساحلی آمریکا گفت: همانطور که از قطعات پیدا شده مشخص است، متأسفانه تایتان با یک انفجار داخلی فاجعه بار مواجه شد و پس از له شدن توسط فشار خارجی، متلاشی و متلاشی شد.

ستاد این تحقیقات اعلام کرد که کشف بقایای کشتی تایتان بلافاصله به اعضای خانواده سرنشینان آن اطلاع داده شد.

همانطور که کارشناسان می گویند، انفجار زمانی رخ می دهد که زیردریایی نتواند فشار خارجی را تحمل کند و ابتدا در خود فرو می ریزد و سپس متلاشی می شود.

همانطور که گارد ساحلی ایالات متحده می گوید، با وجود جستجوی مداوم برای یافتن لاشه هواپیما و کشف علت حادثه، احتمال یافتن اجساد مسافران تایتان “بسیار بعید” است. این در حالی است که با شناسایی حادثه مرگبار این زیردریایی و خانواده هایی که از فوت سرنشینان آن مطلع شده اند، هویت پنج قربانی این حادثه اعلام شده است.

شرکت “Oceangate” که برگزار کننده این سفر زیردریایی بود، همزمان با پیدا شدن بقایای آن مرحوم به خانواده های آن مرحوم ابراز همدردی کرد و ابراز تاسف کرد که نتیجه جستجو در “بدترین سناریوی ممکن” به پایان رسید. “.

تایتان به تایتانیک پیوست.  همه ماجراجویان برای تایتانیک جان باختند / عکس

در عین حال اسامی کامل سرنشینان این زیردریایی کوچک به شرح زیر است:

همیش هاردینگ – 58 سال – کاشف و ماجراجوی بریتانیایی که قبلاً در فضا سفر کرده و چندین بار از قطب جنوب بازدید کرده است.

شاهزاده داوود، تاجر 48 ساله بریتانیایی پاکستانی الاصل که عضوی از یکی از ثروتمندترین خانواده های پاکستان است.

سلیمان، پسر 19 ساله داوود.

پل هانری نارگوله، 77 ساله، کاپیتان سابق نیروی دریایی فرانسه که گفته می شود علاقه زیادی به کاوش در لاشه کشتی تایتانیک دارد، یکی از اعضای اولین گروهی بود که در سال 1987 برای یافتن لاشه کشتی تایتانیک به سواحل شرقی اقیانوس اطلس رفت.

استاکتون راش، 61 ساله، یکی از مدیران ارشد شرکت Oceangate، که مسئول ساخت این تور برای بازدید از غرق کشتی تایتانیک بود.

دیدگاهتان را بنویسید