این زن مشهور عشق تام کروز را رد کرد

این زن مشهور عشق تام کروز را رد کرد

تام کروز عاشق شکیرا است

گفته می شود که تام کروز پس از دیدن شکیرا در حاشیه مسابقه فرمول 1 در میامی “عاشق” او شده و از آن زمان تاکنون تلاش زیادی برای ابراز علاقه خود به او داشته است.

شکیرا و تام کروز ماه گذشته در طول این داستان با یکدیگر دیده شدند و عکس های منتشر شده از آنها نشان می دهد که آنها می خندند و صحبت می کنند. و اگرچه همه چیز در یک تاریخ برای خواننده به پایان رسید، شایعه شده است که این بازیگر می خواهد همه چیز را به سطح دیگری برساند.

بر اساس گزارش ها، کروز بسیار جذب شکیرا شده است و حتی پس از این ملاقات یک دسته گل برای او فرستاده است.

به گفته یک منبع، کروز 60 ساله پس از ملاقات با خواننده “دیوانه” شده بود و پس از ملاقات با همسر سابقش کتی هلمز نیز همینطور بود.

اما شکیرا او را به عنوان یک شریک عاشقانه نمی بیند

اگرچه گفته می‌شود شکیرا از ملاقات با کروز در آن مسابقه لذت می‌برد و او را مردی واقعاً خوبی می‌دانست، شکیرا خودش و او را به عنوان یک زوج نمی‌بیند.

به گفته یک منبع، شکیرا در حال حاضر به دنبال رابطه عاشقانه نیست و می خواهد روی تربیت دو پسرش تمرکز کند. حتی گفته می شود که او از کروز “التماس” کرد تا از علاقه خود به او دست بردارد.

این منبع گفت که خواننده قصد «خجالت یا آزار دادن» کروز را نداشت، اما هیچ جذابیت یا علاقه ای از سوی او وجود نداشت و او فقط با کروز دوست بود. همچنین به گفته این منبع، شکیرا با وجود تمام تعریف و تمجیدهای کروز، علاقه ای به رابطه عاشقانه با او ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید