فیلم خروج آمریکا از افغانستان/ تام هاردی در این فیلم بازی کرد

ساعت: 13:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783269

هالیوود برای ساختن فیلمی در مورد خروج آمریکا از افغانستان عجله دارد، اما به جای تمرکز بر وضعیت افغانستان، تنها می خواهد تلاش های نیروهای خود را به تصویر بکشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، استودیو یونیورسال پیکچرز حقوق رسمی ساخت فیلمی درباره خروج ایالات متحده از افغانستان را به ایده جورج نولفی خریداری کرده و تام هاردی و چانینگ تیتوم برای شرکت در آن قرارداد امضا کرده اند.

این فیلم بر اساس برخی از وقایع چند ماه اخیر ساخته خواهد شد و داستان سه تن از اعضای سابق تیم نیروهای ویژه آمریکا در افغانستان را در جریان سقوط سریع این کشور روایت می کند. آنها قصد دارند تعدادی دیگر از متحدان و خانواده ها را اخراج کنند.

جزئیات بیشتری از این پروژه از جمله نام و کارگردان آن هنوز منتشر نشده است.

هاردی و تیتوم نیز تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده خواهند داشت و نولفی تهیه کننده اجرایی پروژه است.

تیتوم در فیلم بعدی خود به نام The Dog که کارگردانی مشترک آن با رید کارولین است، بازی خواهد کرد. او همچنین در «شهر گمشده» با ساندرا بولاک بازی کرد.

هاردی اخیراً دنباله ای برای Venom نیز در سینماها داشت که موفقیت بزرگی نیز به همراه داشت. او همچنین اخیرا فیلمبرداری «ویرانی» تریلر نتفلیکس به کارگردانی گرت ایوانز را به پایان رسانده است.

نولفی که ایده ساخت یک فیلم جدید را به ذهنش خطور کرده بود، در جدیدترین پروژه خود، مسئولیت نوشتن فیلمنامه و کارگردانی «بانکدار» را برای سرویس استریم اپل بر عهده گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید