گلزار شهدای قزوین برگزار می شود/ تعامل رسانه ای در دستور کار بنیاد شهید است

اسماعیلی در این بازدید با اشاره به اقدامات و فعالیت های بنیاد شهید تصریح کرد: فعالیت های مهمی از جمله ارائه خدمات فرهنگی و خدمت به ایثارگران برای این مجموعه در نظر گرفته شده است.

52a1ec08 2d29 4ea5 9693 25f9017ea729 خبر خاکستری




پیگیر تشکیلات گلزار شهدا هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: پیگیر ساماندهی گلزار شهدا و فعالیت های فرهنگی و مدنی مانند ساخت حسینیه به عنوان مرکز تجمع فعالیت های فرهنگی در استان هستیم.

اسماعیلی گفت: مهمترین رویداد فرهنگی با عنوان «کنگره شعر ایثار و شهادت» اسفندماه سال جاری به میزبانی استان قزوین برگزار می شود که میهمانانی از کشورهای فلسطین، عراق، واریا، لبنان و یمن در آن شرکت خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه استان قزوین دارای تمدن کهن در عرصه فرهنگ و هنر و شهری مذهبی و فرهنگی است، با ظرفیت بین المللی نهادهای این استان می توان از ظرفیت مذکور برای بین المللی بودن کنگره استفاده کرد. .

این مسئول اذعان داشت: موضوع اصلی کنگره شعر ایثار و شهادت مربوط به همسران شهدا و شهید سردار سلیمانی بود و با توجه به شرایط کنونی کشور به حوزه زنان به طور ویژه در این امر پرداخته شده است. کنگره

اسماعیلی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی کنگره شعر ایثار و شهادت، گفت: لازم است رسانه ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

حافظ سلامت شهید استان قزوین در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهید ابراهیم ملاذینل اظهار داشت: تایید شهادت یک شهید باید توسط کمیسیون یگان های خدمات رسان انجام و مستندات به بنیاد شهید ارسال شود. از طریق این واحدها و تایید کمیسیون نهایی.

996f8e63 f43d 4b6d ba8e 99cbdc163f9f خبر خاکستری




پیگیر حل و فصل پرونده شهید ملاذینل هستیم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی وابسته به وزارت بهداشت و ستاد ملی تاج و تخت است و بر اساس بخشنامه این ستاد برای تایید هویت وکیل بهداشتی، مدارکی لازم است که ابتدا پس از صدور توسط کمیته بنیاد شهید تایید شود و قطعی می شود.

اسماعیلی با اذعان به اینکه تایید اولیه پرونده شهید ملاذینل در وزارت بهداشت صورت نگرفت، گفت: از روزی که مسئولیت بنیاد را بر عهده گرفتم پیگیر این پرونده بودم.

وی اذعان داشت: در حال حاضر تایید شهادت و بایگانی پرونده نهایی شهید ملاذینل نیازمند تایید وزارت بهداشت و ستاد ملی تاج در سطح کشور و دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان است و تاییدیه هنوز انجام نشده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: دلیل تایید نشدن مدارک شهید ملاذینل به دلیل نداشتن مدارک است و طبق قوانین وزارت بهداشت، ستاد کشوری از تاج و تخت و علوم پزشکی، مدارکی مانند آزمایش PCR.

اسماعیلی یادآور شد: تا زمانی که تاییدیه شهادت ملازینل توسط کمیسیون وزارت بهداشت و ستاد ملی تاج و تخت نهایی نشود و به کمیسیون تایید شهادت بنیاد شهید ارجاع نشود، نمی توانیم اقدامی انجام دهیم. در مورد این شهید .

وی ادامه داد: نصب سنگ مزار شهید ملاذینل هیچ مانعی ندارد اما لقب «شهید» برای این مدافع سلامت منوط به تایید وزارت بهداشت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید