شناسایی متخلفان گلزار شهدای اراک در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ به اطلاع عموم رسیده است که اقدام انحرافی چند زن در حاشیه مراسم تشییع و تشییع پیکر مرحوم شهیدی نژاد و هفتمین آن مرحوم که اقدام به بی احترامی و هتک حرمت به گلزار مطهر شهدای عزیز کردند. شان در اراک موجب آزردگی عموم مردم بویژه خانواده معظم شهدا شد و از جمع کثیری از شهدا و رزمندگان اراک و استان مرکزی تجلیل شد.

در نتیجه این حرکت غلط، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی اعلام کرد: حق بزرگ و گرانقدر خانواده معظم شهدا و ایثارگران بر تک تک آحاد ملت نیست. و بر هیچ کس پوشیده نخواهد ماند، لذا با توجه به اهمیت موضوع و درک نگرانی تمامی خانواده های گرانقدر و فرمانداری شهرستان اراک دستور لازم جهت شناسایی، پیگیری و برخورد با عوامل و عوامل مربوطه صادر گردید. دلایل این موضوع و پرونده مذکور تا حصول نتیجه در دستور کار دادگستری استان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه ضمن رعایت آزادی های مشروع و بیان مطالبات، با هرگونه اقدام ساختارشکنانه و غیرمتعارف به ویژه در حوزه ارزش های اسلامی و انقلابی و همچنین حفظ امنیت برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان خاطرنشان کرد: توصیه صریح ما به خانواده ها در این شرایط این است که به مراقبت از فرزندان خود ادامه دهند تا با پرهیز از تحرکات هیجانی و غیرمنطقی از حضور در تجمعات غیرقانونی و تحت تاثیر قرار گرفتن نمایندگی ها خودداری کنند. رسانه‌های خبری و کارشناسان رسانه‌ای نباید از محدودیت خارج شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید