حضور میدانی رئیس جمهور در سفرهای کشوری مطلوب است / محوطه سازی مورد توجه قرار گیرد

ساعت: 09:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783557

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: حضور رئیس جمهور در میدان در سفرهای استانی امری بسیار پسندیده و خوب است و این سفرها باعث آشنایی بیشتر مدیران ارشد با مشکلات مردم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفر مدیران ارشد اجرایی کشور به استان های مختلف و آشنایی با مشکلات مردم بسیار پسندیده و خوب است. “

وی افزود: سفرهای کشوری به مدیران ارشد این امکان را می دهد که درک بهتری از مشکلات مردم داشته باشند و بتوانند تصمیمات بهتری برای حل مشکلات اتخاذ کنند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: واقعیت این است که مردم امروز در حوزه معیشتی و مسائل اقتصادی با مشکلات جدی مواجه هستند و دولت باید برای کاهش آلام مردم در حوزه معیشتی برنامه زمان بندی دقیقی داشته باشد. امرار معاش

کاظمی خاطرنشان کرد: باید بگویم که امروز شکاف استان های غنی و فقیر بسیار زیاد شده است و دولت باید برای کاهش این فاصله اقدامات جدی انجام دهد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت هر استان به ویژه استان های کم برخوردار و همچنین توجه به آمایش سرزمینی از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم پلدهتر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان لرستان چهارمین استان آبی کشور است اما سطح زیرکشت آبی در این استان 20 درصد کمتر از کل کشور است، بنابراین سطح زیرکشت آبی کشور است. در کشور 43 درصد و در استان لرستان 23 درصد است. سایر ظرفیت هایی که در استان لرستان وجود دارد و در نظر گرفته نمی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید