بنا در کار خود مهارت دارد / کسب مدال طلا در کشتی سنگین وزن بسیار ارزشمندی است

زمان: 12:06
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774853

باید توجه ویژه ای به مربیان مدال آوران شود

دارنده مدال نقره المپیک 1972 مونیخ گفت که نتایج مسابقات جهانی نروژ باعث خوشحالی مردم و مبارزه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ “با توجه به جوانان خوب تیم کشتی ، عملکرد خوبی به دست آمد و معتقدم که همه سخت تلاش می کنند تا به این نتیجه برسند.

دارنده مدال نقره و برنز جهان گفت: باید توجه ویژه ای به مربیان آن دسته از کشتی گیرانی که مدال گرفته اند ، داده شود و فدراسیون باید با ایجاد مشوق ، آنها را ترغیب کند تا در باشگاه ها سازنده تر کار کنند.

دارنده مدال طلای آسیا عملکرد محمد بنا را ستود و گفت: «محمد بنا در کار خود به عنوان مربی و سرمربی متخصص است و در این کار آموزش دیده است. یکی از عوامل موفقیت کار است.

این پیشکسوت ارزشمند کشتی با اشاره به پیشرفت مبارزه در استانهای مازندران و فارس گفت: خوشبختانه مدالهای کسب شده از استانهای مازندران و فارس بود اما در گذشته مدال آوران خوبی از استان خوزستان و من فکر می کنم مبارزه در این استان کم رنگ شد ، در حالی که تهران ، با 11 میلیون نفر جمعیت ، نباید برای مدال برنز واجد شرایط باشد.

وی گفت: باید به خاطر کسب مدال طلا در وزن سنگین که برای اولین بار در تاریخ ایران به دست آمد تبریک ویژه بگویم و کسب این مدال واقعا ارزشمند است.

علی آبادی گفت: البته دبیر توسعه کشتی در این استان ها باید مطلوب باشد و باید هر کاری ممکن است انجام دهد تا کشتی در استان های دیگر نیز فعال شود.

وی ادامه داد: با این نتایج و افتخار رزمندگان امیدوارم پس از برداشتن تاج ورودی خوبی به باشگاه های کشتی داشته باشیم.

علی آبادی عملکرد فدراسیون کشتی در برپایی اردوی تیم ملی را ستود و گفت: “این فدراسیون دو خانه کشتی مجهز برای تیم ملی در کرونا در نظر گرفت و رزمندگان توانستند با رعایت پروتکل های بهداشتی و با شرایط بسیار امن زندگی کنند. بسیاری از امکانات رفاهی “به کار خوب خود ادامه دهید ، که یکی از رازهای موفقیت و نتایج درخشان در مسابقات جهانی در نروژ بود.

وی ادامه داد: در گذشته به دلیل کمبود تجهیزات ، اردوها در دوره های بسیار کوتاه برگزار می شد و رزمندگان از نظر تغذیه شرایط لازم را نداشتند ، اما اکنون دکتر امیرساسان مانند یک پروانه در اطراف رزمندگان می چرخد ​​و همه چیز ملی است “جلد آماده است.

این پیشکسوت قدیمی کشتی ایران در پایان گفت: البته نتایج درخشان کشتی گیران مسابقات قهرمانی نروژ مردم و جامعه هنرهای رزمی را خوشحال کرد و شایسته است نمایندگان ورزش کشور توجه ویژه ای به این ورزش ملی ، مذهبی و سنتی داشته باشند. به آنها در مسابقات المپیک ، بازی های آسیایی و جهانی اولین نفر در کشور و پرافتخارترین ورزش ایران هستند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید