با کسب مدال زیبا مردم را خوشحال می کنم/ محمد بنا مرد بسیار بزرگی است


ساعت: 12:00
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892534

به همراه دسته سبک وزن تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان;

پوجا دودمارس گفت: با کسب مدال زیبا در مسابقات جهانی صربستان دل مردم کشورمان را شاد خواهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پوجا دامرز نماینده وزن 55 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی صربستان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: کشتی در چند سال اخیر روند رو به رشدی داشته است و ما نیز می خواهیم تکرار کنیم. این افتخارات در مسابقات ما رهبران جهانی صربستان خواهیم بود و مردم را خوشحال خواهیم کرد.

دومرز درباره وضعیت خود گفت: خدا را شکر شرایط بدنی من برای حضور در دسته 55 کیلوگرم بسیار خوب است و با تمرینات خوبی که زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتیم آماده کسب مدال زیبایی در جهان هستم. مسابقات قهرمانی در صربستان مردم را خوشحال کند

وی درباره روند قهرمانی خود در تیم ملی بزرگسالان گفت: کار خود را از نوجوانان آغاز کردم و با کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی نوجوانان و جوانان به رده بزرگسالان کوچ کردم.

نماینده سبک وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در دسته 55 کیلوگرم ایران رقبای خوبی دارم و برای رسیدن به نایب قهرمانی تیم ملی تلاش زیادی کردم.

دارنده مدال نقره مسابقات زیر 23 سال جهان گفت: البته سال گذشته کشتی گیرانی که در مسابقات بین المللی مدال جهانی گرفتند را شکست دادم و امسال نیز در مسابقات مختلف عملکرد خوبی داشتم و با پشت سر گذاشتن چرخه به انتخاب تیم ملی رسیدم. ، منتخب کادر فنی برای حضور در مسابقات جهانی.

وی در خصوص شرایط تیم ملی و اردوها گفت: ابتدا باید از محمد بنا تشکر ویژه ای داشته باشم، شخصا معتقدم او فرد بزرگی است که در بسیاری از موارد باید از او الگو گرفت. من به عنوان فردی که چندین سال برای حضور در تیم ملی تلاش کردم به این نتیجه رسیدم که بهترین بازیکنان را برای مسابقات انتخاب می کند و خود را با کسی مقایسه نمی کند و هرکس عملکرد بهتری داشته باشد قطعا در تیم ملی جایگاهی خواهد داشت.

این کشتی گیر 22 ساله خوزستانی ایذه ای درباره نحوه گذراندن مراحل قهرمانی خود گفت: زیر نظر لقمان رضایی در ایذه شروع به کار کردم و واقعا از زحمات این مربی پرتلاش قدردانی می کنم. او یکی از بهترین مربیان سازنده خوزستان است که کشتی گیرانش در رده های سنی مختلف در تیم های ملی خوش درخشیدند.

دودمرس درباره امکاناتی که برای تمرین تیم های ملی کشتی در نظر گرفته شده است، گفت: شرایط نسبت به چند سال اخیر واقعاً تغییر کرده است. من در سال 2019 به مسابقات جوانان می رفتم که آقای دبیر بین ما ایستاد و گفت من هستم. شرمنده که شرایط اینطور است و حتماً تغییر خواهم داد و بعد از گذشت 3 سال از آن زمان، یک تغییر بزرگ ایجاد شده است و ما از همه نظر امکانات خوبی داریم.

وی ادامه داد: از جمله امکانات خوبی که ارائه شد، استخر روباز، پیست دوومیدانی و رستوران روباز بود که از نظر روحی و روانی بسیار موثر است زیرا پس از ورزش سخت می توانیم از نظر روحی ریکاوری کنیم. شرایط غذا و اقامت هم عالی است و اتاق های خوبی داریم.

قهرمان وزن 55 کیلوگرم کشور درباره ارتباط خود با کشتی گیران در اردوها به ما گفت: در حال حاضر مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده در تیم ملی کشتی فرنگی خوزستان عضویت دارند. ما از سال 1394 در تیم های ملی حضور داشتیم، پایه بودیم و با هم به سطح بزرگسالان رسیدیم، از طرفی دیگر کشتی گیران هم رابطه بسیار صمیمی و خوبی با هم دارند، اما باید از محمد تشکر ویژه ای کرد. علی قرا به عنوان کاپیتان تیم و تشکر ویژه از محمدرضا گرا به عنوان دارنده مدال طلای المپیک و می دانم که بسیار شریف هستند و من شخصا رفتار و رفتار این دو برادر را دیده ام که شاید از ابراز آن راضی نباشند. در رسانه ها.

دومارس در پایان خاطرنشان کرد: من شخصا دوست دارم تا چند سال دیگر برای تیم ملی کشتی فرنگی ایران مدال بگیرم و در نهایت از مردم عزیز ایذه و همه مردم ایران که به فکر ما هستند و می خواهم تشکر کنم. برای موفقیت تیم های ملی کشتی صربستان در رقابت های جهانی دعا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید