شانس کسب 3 مدال طلا و 2 برنز برای کشتی گیران ایرانی در 5 وزن اول مسابقات جهانی زیر 23 سال

ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781081

سه کشتی گیر ایرانی برای کسب مدال طلا امشب (سه شنبه) روی تشک حاضر می شوند و دو نماینده برای کسب مدال برنز روی تشک خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیدار برگشت 5 وزن نخست رقابت های جهانی زیر 23 سال از ساعت 13 امروز در بلگراد صربستان برگزار شد و ناصر علیزاده با شکست رقبای خود راهی دیدار رده بندی شد.

بنابراین امشب (سه شنبه) 3 نماینده ایران برای مدال طلا و 2 نماینده برای مدال برنز مبارزه می کنند.

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه 6 بر یک بوتیروف از ازبکستان را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه یک بر یک از سد نیهاد گلزاده از آذربایجان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. در این مرحله دادمرز با نتیجه 9 بر 3 تاراس کروپسکی از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله تیلور لامونت از آمریکا را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف او در این دیدار مولود ریزمانوف از روسیه است.

در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر نیراج از هند را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی الکساندر هروشین از اوکراین را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله با نتیجه 7 بر 3 مغلوب لوری ابولادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان شد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف او در این دیدار گئورگی تیبیلف از روسیه است.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول آردیت نودوی از آلبانی را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و در دور دوم نیکولوز چیهایدزه از گرجستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و در دور چهارم آرکان ارگان از ترکیه را با نتیجه 10 بر 10 شکست داد و به مقام قهرمانی رسید. نیمه نهایی وی در این مرحله با نتیجه 8 بر صفر سرگئی استپانوف دارنده مدال طلای زیر 23 سال اروپا از روسیه را شکست داد و راهی فینال شد. کاویانی نژاد در دیدار پایانی به مصاف توماش لوی دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان مجارستان می رود.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده در دور نخست مقابل الکساندر کوماروف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار پایانی به گروه بازنده ها رفت. او ابتدا کومار سونیل از هند را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و سپس ماکسات سیلایف از قزاقستان را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی پلی آف شد. او در این دیدار به مصاف تاموری چکاسلیدزه از گرجستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه 6 بر یک نیکولا میلاتوویچ از نروژ را شکست داد. میرزازاده در این مرحله 3 بر یک آنتون ساونکو از قزاقستان را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله فاتح بوزکورت از ترکیه را با نتیجه 5 بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف داوید اواسپیان دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از ارمنستان می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید