اقدامات صهیونیست ها در مسجد الاقصی انفجار خشم مردم را برانگیخت


ساعت: 07:32
تاریخ انتشار: 1301/07/10
کد خبر: 1900530

روحی مشتایی از رهبران ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه شنبه گفت: اقدامات صهیونیست ها در مسجد الاقصی انفجار خشم عمومی را در پی خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روحی مشتحی در کنفرانسی که در حمایت از مسجد الاقصی در غزه برگزار شد، گفت: مردم غزه گرد هم آمده اند تا پیام روشنی را ارسال کنند که رهبران عرب و مسلمان و رهبران جهان باید بشنوند که اقدامات رژیم اشغالگر در غزه. مسجد الاقصی به طور خاص و در قدس و فلسطین به طور کلی، منجر به انفجار بزرگی در مسجد الاقصی شد.

وی افزود: انفجار خشم عمومی در مسجدالاقصی، منطقه و نقشه سیاسی جهان را تغییر خواهد داد.

مشتی خاطرنشان کرد: مسجدالاقصی در معرض خطر واقعی قرار دارد که تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن است.

این عضو ارشد حماس تصریح کرد: جلوگیری از ورود مسلمانان به مسجدالاقصی و ظلم به آنان، ضرب و شتم زنان و سالمندان، دستگیری جوانان و ادامه حفاری ها، همگی مسجد الاقصی را در خطر و منطقه را در بی ثباتی قرار می دهد.

پیشتر گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به حمله مداوم صهیونیست های تندرو به مسجد الاقصی اعلام کرده بودند که مقاومت سرانجام آماده پاسخگویی به ندای مسجد الاقصی است.

طی چند روز گذشته ده ها شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی حمله کردند.

در این حمله صهیونیست ها به صورت دسته جمعی وارد مسجدالاقصی شده و با حمایت قاطع ارتش رژیم صهیونیستی دست به اقدامات نژادپرستانه و تحریک آمیز زدند.

بر اساس این گزارش، همزمان با حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی، نیروهای اشغالگر یک پهپاد را بر فراز این مکان مقدس به پرواز درآوردند.

دیدگاهتان را بنویسید