حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی نشان دهنده دشمنی رژیم صهیونیستی با اسلام است


زمان: 00:50
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823286

«عبدالملک الحوطی» حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را نشانه دشمنی دشمن رژیم صهیونیستی با اسلام و مقدسات می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه المسیره، جنبش انصارالله یمن گفت: رژیم امارات و آل خلیفه و آل سعود روابط خود را با اسرائیل تحت عنوان صلح و ثبات در منطقه عادی کرده‌اند.

عبدالمالک الحوثی در سخنانی در شب ماه مبارک رمضان افزود: رژیم های سازشکار هیچ مشکلی را در دادن همه چیز به اسرائیل و آمریکا نمی بینند، اما نسبت به دیگران وحشیانه رفتار می کنند. رژیم‌های سازش‌کار صلح و ثبات را برای امت نمی‌خواهند، بلکه شورش را تحریک می‌کنند و با پول، تبلیغات و نفوذ سیاسی آن را تغذیه می‌کنند. رژیم های سازشکار تجاوز به مخالفان اسرائیل از جمله یمن را نشان می دهند.

وی تاکید کرد: رژیم های سازشکار علیه مجاهدین در فلسطین تجاوز نشان می دهند و در رسانه های خود آنها را به تروریسم متهم می کنند. رژیم های امارات، بحرین و عربستان سعودی صلح را مزدور کرده اند. حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی و تجاوز به نمازگزاران نشان دهنده دشمنی اسرائیل با اسلام و اماکن مقدس است.

رهبر انصارالله یمن همچنین درباره شهید صالح الصماد، رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن گفت: شهید صمد مسئولانه و فداکارانه عمل کرد، بدون اینکه صورت حساب های مالی یا دستاوردهای شخصی یا غنائم برای خود جمع کند. شهید صمد در راه ایثار و سخاوت و پاسداری از عزت ملت و مخالفت با دشمنان گام برداشت و تا شهادت در راه این ارزش‌ها استوار و وفادار بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید