حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی/ اردوگاه الدحیشه


زمان: 07:52 ساعت
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842221

نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه به مسجد الاقصی حمله کردند و مؤمنان را در بارگاه الکابلی محاصره کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین امروز، ارتش اسرائیل از صبح روز یکشنبه حملات خود را علیه مقدسات فلسطینی تشدید کرده است. آخرین اخبار حاکی از حمله صهیونیست ها به مسجد الاقصی و محاصره مومنان در صحن قبلی است.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر به دلیل حمله وحشیانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی همزمان با راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، اوضاع قدس اشغالی بسیار متشنج است.

از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی به طور همزمان به اردوگاه الدحیشه در بیت لحم در کرانه باختری حمله کردند. پس از این حمله وحشیانه، درگیری‌های شدیدی بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها آغاز شد.

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که صهیونیست ها امروز یکشنبه قرار است پرچم خود را در قدس اشغالی به نمایش بگذارند. راهپیمایی پرچم یک مراسم توهین آمیز است و تاریخ آن بر اساس تقویم یهودی است. این روزی بود که در سال 1967 اشغالگران صهیونیست پس از جنگ توانستند قدس را به طور کامل اشغال کنند. صهیونیست ها هر ساله این روز اشغال قدس را با برگزاری مراسم های مختلف جشن می گیرند و هزاران شهرک نشین در آن شرکت می کنند.

گروه های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی هشدار داده اند که این تجمع را برگزار نکند. شب گذشته اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به برگزاری راهپیمایی پرچم هشدار شدیدی صادر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید