طوفان الاقصی نشان دهنده جعلی و پوشالی بودن رژیم صهیونیستی است

استاندار گیلان:

استاندار گیلان درجمع راهپیمایان و مردم گیلان گفت: پیروزی مقتدرانه مقاومت غزه و فلسطین و حزب الله باعث می شود که دنیا بداند رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی از بین رفتنی است و مرگ تدریجی آن فرا رسیده است.

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان، پس از حضور و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه امروز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی(ره) رشت، در راهپیمایی پرشور نمازگزاران گیلانی در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و اعلام انزجار از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در مرکز استان شرکت کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در جمع راهپیمایان و مردم گیلان در حمایت از گروه های مقاومت و ملت مظلوم غزه و فلسطین در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پیروزی مقتدرانه مقاومت غزه و فلسطین و حزب الله  با عملیات طوفان الاقصی نشان داد که دنیا بداند رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی از بین رفتنی است و مرگ تدریجی آن فرا رسیده است.

وی تاکید کرد: ما حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین تا پیروزی نهایی حق بر باطل را ادامه می دهیم.

عباسی در ادامه با بیان اینکه راهبرد نظام جمهوری اسلامی حمایت از مردم مظلوم فلسطین و همه مظلومان عالم است، عنوان کرد: نگاه حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و هدایت ایشان به سمتی است که ما دشمن شناسی و گفتمان دشمن شناسی را با قوت داشته باشیم.

استاندار گیلان اظهار کرد: در طول تمام این سالها هم همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردیم و خواهیم کرد و این درنده خویی و دیوصفتی و جنایتی که رژیم پوشالی اسرائیل در غزه انجام می دهد و آمریکا آشکارا از آن حمایت می کند و با فرستادن سلاح های نظامی درنده خویی این رژیم جنایتکار را صحه گذاشته و تقویت می کند را به شدت محکوم می کنیم.

عباسی تصریح کرد: وظیفه شرعی، اعتقادی، انقلابی و اسلامی ماست که وارد صحنه شده و از آرمان های مردم مظلوم فلسطین حمایت کنیم و این جنایات را محکوم کرده و انزجار خود را از آن اعلام می کنیم.

مردم غیور رشت همراه دیگر هم استانی های بصیر و ولایتمدار، امروز همزمان با دیگر مناطق کشور پس از شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، با برپایی راهپیمایی باشکوهی از عملیات طوفان الاقصی اعلام حمایت و از جنایات ددمنشانه اسراییل غاصب در کشتار مردم مظلوم فلسطین ابراز انزجار کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، خواهان وحدت جهان اسلام برای نابودی اسراییل شدند و حمایت آمریکا از اسراییل غاصب را محکوم کردند.

استاندار گیلان همچنین در نماز عبادی سیاسی جمعه رشت که به امامت آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه رشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) با حضور اقشار مختلف مردم شریف و مسئولان اقامه شد، شرکت کرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید