عمیات طوفان الاقصی شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا بود

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت: این دومین سفر بنده به این شهر است که اولین بار حدود چهل سال پیش است برای تشییع سردار شهید جعفر نجفی در عملیات والفجر 4 و در ارتفاعات کانی مانگا و امروز برای دومین بار در مراسم این عزیز و گرامیداشت شهدای شهر در خدمت شما هستم.

وی افزود: شهید نجفی قبل از پیروزی انقلاب متوجه مظلومیت مردم فلسطین شد و با وجود سن کم برای حفظ مردم فلسطین گام برداشت و با پیروزی انقلاب و اقدامات تجزیه طلبان کرد به راه افتاد. به کردستان و با شروع جنگ تحمیلی وارد سازماندهی اقدامات رزمی می شود.سپاه در جبهه های جنگ حاضر می شود. از دیگر خصوصیات بارز شهید نجفی، اقدامات دقیق و حساب شده و خستگی ناپذیری، حکمرانی و فرماندهی عالی او بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در توصیه ای به جوانان و نوجوانان گفت: به جوانان و نوجوانان ایران زمین می گویم اگر به دنبال الگویی برای یادگیری زندگی هستید، ما افراد زیادی مانند شهید نجفی، اینها الگوهای خوبی برای یادگیری هستند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع تشخیص جبهه حق از باطل اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم یکی از مشکلات اساسی کشور را نام ببریم شاید این قدرت تحلیل و دشمنی، تشخیص حق باشد. از جبهه اشتباه برادران و خواهران عزیز موفقیت آینده ما در گرو بصیرت و تشخیص جبهه داخلی از جبهه دشمن است.

سردار حاجی زاده در بخشی دیگر از سخنان خود به فهرست جنایات آمریکا اشاره کرد و گفت: وقتی به حوادث، تهدیدها و شیطنت ها دقت کنیم، ردپای استکبار و آمریکا را می توان دید، برخی دیگر از کشورها و رژیم صهیونیستی هستند. مسئول کشتار ایرانیان و مردم منطقه است.

وی با طرح چند سوال درباره جنایات آمریکا در منطقه گفت: وقتی ملت ایران قیام کرد و طاغوت را شکست داد چه کسانی از طاغوت حمایت کردند؟ چه کسی به منافقین کمک کرد تا هفده هزار نفر از شهروندان ما را سلاخی کنند؟ چه کسی به صدام حمایت تسلیحاتی، اطلاعات و کمک های دیگر برای طولانی شدن جنگ داد؟ بعد از جنگ چه کسانی با اعمال انواع تحریم ها و فشارها باعث مشکلات اقتصادی و ایجاد ناامنی در کشور شدند؟ چه کسی صدها هزار مظلوم را در افغانستان به بهانه 11 سپتامبر کشت؟

فرمانده نیروی هوافضای سپاه به جنایات آمریکا در هر دو جنگ خلیج فارس ادامه می دهد عراق: چه کسی داعش را ایجاد کرد؟ چه کسانی از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند؟ جنگ غزه مشکلات زیادی را برملا کرد و عمق جنایات آمریکا و صهیونیست ها کاملاً شفاف و در معرض دید همه جهان بود.

وی با اشاره به حوادث اخیر غزه گفت: پس از عملیات علیه الاقصی، رژیم صهیونیستی فروپاشید و از روز چهارم آمریکایی‌ها فرماندهی میدان را به دست گرفتند و تا کنون آمریکایی‌ها، قطعنامه‌های سازمان ملل را وتو کردند و اجازه ندهید جنگ تمام شود، آمریکایی ها پشت همه این جنایات هستند و نمی توانند بایستند و پاک شوند و این جنایات آنها را آزار خواهد داد.

سردار حاجی زاده در تشریح وضعیت کنونی جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی تصریح کرد: بدانید که جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی رو به جلو است، وضعیت ما دیگر مثل چهل، سی و حتی پنج سال نیست. پیش. امروز ما یک قدرت هستیم، نه یک قدرت منطقه ای، بلکه یک قدرت جهانی.

وی ادامه داد: امروز همه دنیا متوجه شده اند رژیمی که در سال 1967 موفق به شکست سه ارتش بزرگ عربی شده بود توسط یک گروه کوچک چریکی فلسطینی به نام حماس برای بیش از 70 روز متوقف شد.

سردار حاجی زاده در بخشی از سخنان خود با اشاره به شکست دکترین نظامی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: یک روز گفتند باید نیل را تا فرات ببریم، گفتند امروز از طریق یک گروه چریکی ایران را با بمب اتمی می زنیم. می گویند جنگ ما جنگ وجودی است یعنی موجودیت آنها در خطر است.

وی خطر را نشان داد: این حادثه (عملیات طوفان الاقصی) سرآغاز حوادث بزرگ در جهان و منطقه است. این شکست نه تنها شکست رژیم صهیونیستی، بلکه شکست آمریکا نیز هست. آنها متوجه شدند که قدرت مسلمانان و محور مقاومت بیشتر از گذشته است، می توانند با آوردن کشتی و کشتی جنگی، حاکمی را خلع کنند و منطقه ای را فتح کنند، همانطور که در گذشته آن دوره تمام شده است، دیگر نمی توانند در آن زنده بمانند. اینها باید به تنهایی ادامه دهند و اگر به همین منوال ادامه دهند، قطعاً شاهد فروپاشی خود آمریکا خواهیم بود، دیگر نمی تواند از یک گروه صهیونیستی حمایت کند، داعش را ایجاد کند و در عراق و افغانستان جنگ به راه بیاندازد. یا باید تجدید نظر کنند یا با مشکلات بزرگتری مواجه خواهند شد.

سردار حاجی زاده با بیان اهمیت تحلیل صحیح حوادث گفت: یکی از مسائل مهم امروز داشتن توانایی تحلیل و تشخیص جبهه حق از باطل است چرا که جبهه باطل تنها با موشک علیه ما عمل نمی کند. ، توپ و گلوله، آنها چیزی بیش از چشم هستند. امید آنها عملیات شناختی، عملیات روانی، فضای مجازی و شبکه های فارسی زبان است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: باید مراقب باشیم به افرادی که تجربه دارند رای بدهیم، به گذشته آنها نگاه کنیم نه حرفشان. یکی از مهم ترین عوامل دیدن سوابق این افراد است، باید به این موارد توجه کنیم، افراد متدین و انقلابی مؤثر، در برخی موارد می بینید که حتی با تقوا، مؤمن متدین انقلابی نیست، بلکه کارآمد است. باید انسان موثری باشد تا بتوانیم بر مشکلات بزرگ کشور فائق آییم، انشاءالله موفق و مثبت باشید و از خداوند می خواهیم که توفیق ادامه راه شهدا را نصیب ما کند و شرمنده شهدا نباشیم و خدای متعال ساخته است. ان شاء الله شهادت آخرین قدم زندگی ماست.