روز قدس روز حمایت از مظلومان و نماد مقاومت است/ اسرائیل در راه نابودی است


ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835111

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: روز جهانی قدس روز حمایت از مظلومان و نماد ایستادگی، مقاومت و اتحاد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عادل نجفیان در گفتگو با خبرنگار اروم نیوز با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلوم در برابر مظلوم است، گفت: روز جهانی قدس، روز حمایت از مظلوم، روز مقاومت و استکبار ستیزی است. روز مقابله با ظلم و آزار و نماد ایستادگی، مقاومت و اتحاد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: روز قدس فقط روز فلسطین نیست، بلکه متعلق به جهان اسلام است و باید با تمام توان در صحنه حاضر شویم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دهیم. جهان.”

وی با تاکید بر اینکه امروز صدای خرد شدن استخوان های رژیم صهیونیستی به گوش می رسد، گفت: رژیم صهیونیستی.

نجفیان همچنین با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی روز قدس امسال به صورت حضوری در میاندوآب برگزار می شود، گفت: بر اساس تصمیمات و برنامه ریزی های کشوری، راهپیمایی روز قدس به صورت حضوری در میاندوآب با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: راهپیمایی روز قدس روز جمعه 9 اردیبهشت مصادف با 27 رمضان از ساعت 11 صبح از میدان انقلاب میاندوآب و پس از عبور از پاسداران، شهدا، میدان امام و خیابان امام آغاز می شود. من باید مسجد دارم خمینی ادامه خواهد داد.

وی افزود: سخنگوی راهپیمایی روز جهانی قدس در میاندوآب علی پیام فرماندار ویژه این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید