روز قدس نماد مقاومت مردم فلسطین و بیداری مستضعفان جهان است.


ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۰۱
کد خبر: 1823623

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: زمانی که امام جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند کمتر کسی فکر می کرد که این روز به نشانه، نماد و نماد مقاومت در میان مظلوم فلسطین تبدیل شود. ملت و بیداری بیداری مظلومان و مستضعفان جهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حجت الاسلام علی ناصر امروز در نشست هماهنگی مراسم روز جهانی قدس در استان زنجان اظهار داشت: امیدواریم امسال در راهپیمایی روز قدس با حضور مردم شریف ایران و آزادی خواهان در سراسر جهان به ویژه غاصبان و مردم غاصب برگزار شود. رژیم دروغین «بیایید صهیونیست بازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در دو سال اخیر به دلیل بیماری عروق کرونر قلب برگزار نشده است، خاطرنشان کرد: امسال با تاج گذاری ویروس منحوس کرونا، راهپیمایی روز قدس طبق دستورالعمل بهداشتی به صورت عمومی برگزار می شود. “

حجت‌الاسلام ناصر با اشاره به بخش‌هایی از فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت روز جهانی قدس، تصریح کرد: زمانی که امام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند، کمتر کسی باور می‌کند. به عنوان یک علم، نماد و نشانه مقاومت در میان مردم مظلوم فلسطین و موجب بیداری مظلومان و مستضعفان جهان می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه هر ساله در روز جهانی قدس دشمن وارد عمل شده و بر جنایات خود می افزاید، گفت: نمونه آن هتک حرمت مسجد الاقصی به عنوان اولین مسلمان است. قبله.”

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 10:30 صبح روز جمعه (9 اردیبهشت مصادف با 27 ماه مبارک رمضان) برگزار می شود، گفت: این مراسم در مرکز استان از میدان قائم (عج) تا مصلای جمعه برگزار می شود.

حجت الاسلام ناصر خاطرنشان کرد: سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه زنجان حجت الاسلام طیب (پژوهشگر و استاد حوزه و دانشگاه و رئیس قرارگاه راهبردی عمار) بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طبق روال هر سال وظایف هر دستگاه بر عهده هماهنگی های لازم از طریق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و با تصویب این ملاقات.”

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه رژیم غاصب صهیونیستی تا 25 سال آینده نخواهد دید، گفت: امیدواریم این وعده رهبر معظم انقلاب به زودی محقق شود و چهره شوم صهیونیسم رخ دهد. رژیم از جهان محدود خواهد شد.”

حجت الاسلام ناصر گفت: 9 اردیبهشت روز شوراهاست و وزارت کشور به معاونت سازندگی استانداری اعلام کرد که شوراها حضور و ورود ویژه ای به راهپیمایی روز قدس خواهند داشت.

سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تبریک 11 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط حضرت امام خمینی (ره) در سال 1358، گفت: روز جهانی قدس یکی از روزهاست. روزهایی که همه ما موظف به کار هستیم و سپاه استان در کنار اقشار مختلف مردم حضور حداکثری و باشکوهی در راهپیمایی روز قدس خواهد داشت.

وی گفت: شعار محوری برنامه های روز قدس امسال «روز جهانی قدس، محور وحدت امت اسلامی و شکست خط سازش با رژیم غاصب صهیونیستی» است.

سردار طهماسبی با اشاره به حساسیت روز قدس امسال خاطرنشان کرد: روز قدس امسال در اولین سال قرن جدید به عنوان معیار عزت و ذلت استکبار جهانی اهمیت و حساسیت دوچندان نسبت به سال های گذشته دارد.

وی افزود: طبق روال سال های گذشته در ستاد قدس با تمام نیرو و امکانات و تجهیزات در خدمت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید