روز قدس نماد قدرت مستضعفان در برابر جهان استکبار است


ساعت: 09:54
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834747

نایب رئیس اول کمیسیون و شوراهای امور داخلی کشور:

حجت الاسلام محمد صفری گفت: تاکید روز قدس موجب شکل گیری انتفاضات بسیاری شده است و این روز نماد قدرت مستضعفان در برابر جهان استکبار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمد صفری در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس با گرامیداشت روز قدس و با تاکید بر اینکه حمایت از مظلومان یکی از وظایف مسلمین است، گفت: نزدیک به یک قرن است که با حمایت استکبار جهانی مورد ظلم صهیونیسم قرار گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه خمینی (ره) با ابتکار خردمندانه ای آخرین جمعه ماه مبارک را رمضان نامید که دان قدس توانست راه بسیار محکمی را در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی ببندد، افزود: جامعه فلسطین یک جامعه مسلمان است و وظیفه مسلمانان حمایت همه جانبه از مسئله فلسطین و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

نایب رئیس اول کمیته امور داخله و شوراها بر تکلیف همه مسلمانان در برگزاری جشن روز قدس تاکید کرد و گفت: همه باید این روز را پرنورتر و با صدای بلندتر از سال های گذشته جشن بگیریم.

نماینده مردم گیلان (املش، رودسر) در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ستاد قدس دلایل سیاسی، اخلاقی، دینی و اسلامی دارد، گفت: آیا دنیاست؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید