حاج قاسم عظمت ایران را به جهانیان نشان داد/ «مرد میدانی» نماد حمایت از مظلومان و مبارزه با تروریسم است.

زمان: 09:00
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795340

گودرزی گفت: حاج قاسم چهره اصلی ملت ایران را به جهانیان نشان داد و به جهانیان فهماند که ایران نه تنها ترسی ندارد بلکه همیشه ملتی وفادار دارد و در برابر ظلم و استکبار مقاومت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس گودرزی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک گفت: حاج قاسم به معنای واقعی مرد میدان بود، مرد میدان یعنی کسی که همیشه حاضر است در جایی که لازم باشد تلاش کند، شهید سلیمانی مرد میدان بود. زمان سخت میدانی و شخصیت حاج قاسم نبود. او فقط یک شخصیت ملی نبود، بلکه یک شخصیت جهانی بود.

وی افزود: عظمت کار سردار سلیمانی در این است که در هر جای دنیا بدون توجه به رنگ و زبان و نژاد و مرزهای جغرافیایی و لزوم مبارزه و حمایت از ملت های مظلوم وارد میدان شد و الگوی کامل بود. یک مومن انقلابی «که خالی از هر شعار و ادعای حمایت از مظلومان جهان و ایستادگی در برابر مظلومان است.

وی با اشاره به شهادت حاج قاسم از اعضای هیأت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: با شهادت سردار دلا خون تازه ای در رگ های جوامع و ملت های آزاده جهان می جوشد و هر ساله قوت می گیرد. فرهنگ مقاومت در سراسر جهان.»

گودرزی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی اسطوره و قهرمان جهانی شده است، گفت: نام و یاد حاج قاسم امید مستضعفان جهان را تقویت می کند و یاس و ذلت نیروهای توخالی نظام سلطه را افزایش می دهد. “

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم چهره اصلی ملت ایران را به جهانیان نشان داد و به جهانیان فهماند که ایران نه تنها نترس است، بلکه همیشه ملتی وفادار آماده دستگیری مردم است. مظلوم و ظالم و استکبار. مقاومت کنید و امنیت و قدرت را برای ملت ها به ارمغان بیاورید.

وی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی ثابت کرده است که ایران نه تنها حامی تروریسم نیست، بلکه پیام آور امنیت و عزت همه ملت ها به معنای واقعی کلمه است، افزود: حاج قاسم توجه جهانیان را به ایران جلب کرد و متحول شد. جهان بینی به این منطقه پدرم با این حرکت توانست عظمت ایران را به جهانیان نشان دهد.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس نظام ارزشی ای که سردار سلیمانی خواند، شاهد خواهیم بود که نظام سلطه ساقط می شود، حاج قاسم و هرکس پا به عرصه فکری بگذارد. نظام این سردار بزرگ ولی عصر که منجی واقعی عالم بشریت است خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید