برگزاری نشست تخصصی مسئولان فدراسیون مبارزه با حضور دکتر سید حمید سجادی

زمان: 21:35
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777911

این کار به منظور حضور پررنگ در بازی های آسیایی انجام شد.

نشست تخصصی مسئولان فدراسیون کشتی با حضور دکتر سید حمید سجاجی به منظور تجزیه و تحلیل نتایج رویدادهای قبلی در این زمینه و همچنین بحث حضور معتبر بازی های آسیایی برگزار شد ٢٠٢٢ هانگژو ، چین به

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ؛ نشست مسئولان فدراسیون مبارز با حضور دکتر سید حمید سجادی در طول برنامه های وزارت ورزش و جوانان جهت دیدارهای تخصصی با مسئولان فدراسیون ها به منظور تجزیه و تحلیل نتایج رویدادهای قبلی در این زمینه.

در این جلسه که دکتر مهدی علی نژاد ، معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای نیز حضور داشت ، گزارشی از بررسی فنی و حرفه ای نتایج کشتی آزاد در بازی های المپیک و مسابقات جهانی ارائه و خواستار شد ادامه حرکت متعالی فدراسیون کشتی. موفقیت بازی های آسیایی هانگ هانژو چین شد.

سینا کلهر ، رئیس اداره توسعه فرهنگ و ورزشهای همگانی ، انتظارات کلی فدراسیون کشتی در زمینه فرهنگ و ورزشهای همگانی را بیان کرد و از فدراسیون کشتی به عنوان فدراسیون مهم با ظرفیت بالا در حوزه عمومی و فرهنگی یاد کرد. به

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز مشکلات و برنامه های این فدراسیون را مورد بحث قرار داد و ابراز امیدواری کرد که حرکت موفق مبارزه در کشور برای حل مشکلات ادامه داشته باشد.

رئیس فدراسیون کشتی از دکتر سید حمید سجاجی به دلیل رویکرد وی در حمایت از اولین ورزش کشتی تقدیر کرد و از وزیر ورزش و جوانان تشکر کرد.

ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی ، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی و حاجتی مربی تیم ملی کشتی در این نشست تخصصی نظرات خود را بیان کردند.

علی راگاتی ، مدیرکل خدمات برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست تخصصی شرکت کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید