برنامه ریزی دقیقی برای تیم ملی انجام شده/ ذخیره ای در تیم ملی فوتبال نداریم


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908079

وزیر ورزش و جوانان گفت: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم های ملی در گذشته را در این دوره داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: این روزها همه به فکر تیم ملی هستند و پیشاپیش آرزو می کنیم که تیم ملی فوتبال با همین شرایط خوب اعزام شود. کیفیت

وی همچنین گفت: تیم ملی فوتبال دو بازی تدارکاتی بسیار خوب در پیش دارد. یک بازی تدارکاتی در تهران و یک بازی تدارکاتی دیگر در دوحه قطر برگزار می شود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام تمهیدات از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش انجام شده تا این تیم به خوبی دور هم جمع شود. سرمربی تیم ملی کارلوس کی روش چندین مرحله بررسی فنی و تمرینات کوتاه مدت را در نظر گرفته است. بررسی های فنی برای بازیکنانی که در ایران بودند و تعدادی از بازیکنان ما که خارج از کشور هستند به خوبی انجام شد.

سجادی بالاخره تصریح کرد: به گفته کارشناسان یکی از بهترین تیم های ملی ادوار گذشته را در این دوره داریم. هواداران فوتبال بسیار امیدوار هستند و ما هم همینطور. متخصصان فدراسیون فوتبال و کادر فنی و همه نزدیکان به تیم ملی امید دارند. تخصیص و برنامه ریزی دقیق زیادی انجام شد و گزارش هایی که از تیم ملی گرفتم نیز بدون حاشیه بود.

دیدگاهتان را بنویسید