برنامه ریزی برای تامین کالاهای اساسی ماه‌رمضان و نوروز انجام شده است

به گفته معاون وزیر جهاد کشاورزی، عمده کالاها در ماه مبارک رمضان و عید نوروز برای مصارف انسانی آماده شده و از نظر تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش شرکت بازرگانی دولتی ایران، سید سعید راد، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، با اعلام اینکه مدیران این مجموعه از اختیارات لازم برای انجام وظایف محوله برخوردار هستند، گفت: با توجه به تفویض اختیارات به انتظار می رود مدیران استانی وظایف مربوطه را انجام دهند. برای خدمت به مردم باید به بهترین نحو ممکن انجام شود، چرا که احترام به مردم و احترام به مشتریان، اصل مهمی است که باید به دقت مورد توجه و رعایت مدیران و سطوح متخصص قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رسالت ما تامین آرد و نان مردم است و تمام تلاشمان باید معطوف به امر مهم برخورد با سفره مردم باشد، تاکید کرد: امسال اجرای خرید تضمینی گندم برگ زرینی در آرشیو این شرکت مایه مباهات دولت مردم است.

راد از ابراز خرسندی رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولت از خرید بیش از 10 میلیون تن گندم در سال جاری خبر داد و گفت: در صورت حمایت از تولیدکنندگان سایر محصولات کشاورزی می توانند مایحتاج کشور را به وفور برآورده کنیم.» : ابراز خرسندی حضرتعالی مایه مباهات و دلگرمی برای مجموعه همکاران شرکت بازرگانی دولتی ایران در سراسر کشور است.

وی بر اهمیت و ضرورت تثبیت قیمت ها و حفظ و تقویت موجودی این کالاها و لزوم رسیدگی به کالاها در انبارهای سراسر کشور تاکید کرد.

نماینده مجلس وزیر جهاد کشاورزی وی با برشمردن ادارات کل غله به عنوان بازوان تنظیم بازار استان، بر لزوم اهتمام به توزیع کالاهای اساسی در استان ها تاکید کرد و گفت: تا پایان خرداد ماه سال آینده گندم در انبارها و سیلوهای سراسر کشور ذخیره می شود. ایران برای مصرف 88 میلیون جانی کشورمان است و نگرانی از بابت عرضه آرد و نان وجود ندارد.

راد اعلام می کند که مصرف سالانه گندم کشور نزدیک به 12 میلیون تن است، وی افزود: امسال 10 میلیون و 354 هزار تن گندم بومی توسط کشاورزان از سراسر کشور خریداری شده و به این ترتیب در زمینه تامین به خودکفایی رسیده ایم. آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی



آیا این خبر مفید بود؟