تقویت روند بازرسی از واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان/ عدم کمبود کالاهای اساسی در تربت جام


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822370

تربت جام – وزیری گفت: دادستانی به منظور نظارت بر کنترل بازار و توزیع کالاهای اساسی و دولتی در اصناف، بازدید گروه تنظیم بازار تربت جام از واحدهای صنفی را افزایش داده است. و زنجیر مغازه ها در ماه مبارک رمضان شبانه روز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین وزیری دادستان و انقلاب اسلامی تربت جام در گفت و گو با صبح توس؛ با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان در ماه اعیاد الهی، با بیان اینکه دادستانی به عنوان دادستانی برای رعایت حقوق شهروندی و نظارت بر کنترل بازار، بازدید از کارگروه تنظیم بازار در ماه مبارک را افزایش داده است. ماه رمضان؛ وی گفت: کار گروه تنظیم بازار تربت جام برای نظارت بر کنترل بازار و توزیع کالاهای اساسی و دولتی در اصناف باعث افزایش بازدید در محل گروه تنظیم بازار تربت جام توسط اصناف و زنجیره ای شده است. مغازه ها در ماه مبارک رمضان و بازرسی مستمر اصناف در شبانه روز تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی گفت: متأسفانه برخی فرصت طلبان از شرایط موجود سوء استفاده کرده و اقدام به گران فروشی کرده اند. رشوه و فروشگاه؛ که با متخلف یا متخلفان باید به شدت برخورد شود.

دادستان و انقلاب اسلامی تربت جام گفت: در سطح شهرستان کمبودی در تامین کالاهای اساسی و بازار وجود ندارد و مهم ترین موضوع کنترل قیمت اجناس و نظارت بر بازار است. “

وزیری در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده تخلف می توانند با مرکز مطبوعاتی سازمان صنعتی تماس بگیرند. معدن و تجارت تربت می بایست از طریق تلفن 124 به شکایت خود رسیدگی و یا شکایت نمایند و در صورت تخلف ضمن طرح شکایت از متخلف واحد صنفی و طی مراحل اداری، متخلف یا متخلفین باید رسیدگی شود. به طور قاطع در کوتاه مدت در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید