طرح نظارت بر قیمت کالاهای اساسی البرز در ماه مبارک رمضان آغاز شد


ساعت: 11:10
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819409

علی عسگر مددی گفت: روزانه 10 گشت در بازار ماه مبارک رمضان بازرسی می شود و مردم می توانند شکایات خود را برای بررسی به 36117 اعلام کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر مددی، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

مددی مرغ گرم و منجمد، تخم مرغ، شکر، زولبیا، بامیه و خرما را قابل رصد دانست و افزود: روزانه 10 گشت بازار را بررسی می کنند و مردم می توانند شکایات خود را به شماره 36117 اعلام کنند.

وی گفت: خوشبختانه با کمبود کالا مواجه نیستیم و این موضوع در جلسه ستاد تنظیم بازار در البرز اعلام شد. دو گروه نظارتی برای نانوایی های استان در نظر گرفته شده است که از اوایل بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان ادامه دارد.

مددی با اشاره به اینکه متأسفانه اکثر نانوایی ها تخلف کرده اند و همین امر باعث نظارت ویژه می شود، در بخشی دیگر گفت: قیمت خرما با فاکتور خرید بررسی می شود و در صورت سود بالای 30 درصد تخلفات رفع می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه طرح رسیدگی به بازار نوروزی یک ماه زودتر آغاز شد و خوشبختانه در 15 بهمن ماه با کاهش چشمگیر شکایات مردمی مواجه بودیم که البته با مجازات، سکوت، بهداشت و جهاد کشاورزی همراه بود. برنامه ریزی برای نظارت تا پایان ماه مبارک رمضان.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید