خبردنا: برنامه ریزی و آماده سازی زمین برای ساخت مسکن طبق برنامه انجام شد

خبردنا: برنامه ریزی و آماده سازی زمین برای ساخت مسکن طبق برنامه انجام شد

روز جدید این مخبر در خصوص برنامه های دولت برای تحقق وعده رئیس جمهور مبنی بر ساخت سالانه یک میلیون مسکن در دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: در جلسات مختلف برنامه ریزی و آماده سازی زمین برای اجرای این طرح بزرگ دولت مسکن به مرور زمان واگذار می شود. به مردم

معاون اول رئیس جمهور همدلی، انسجام و هماهنگی بالای دولت، مجلس و قوه قضائیه در فضای جدید اداره کشور را عاملی برای خدمت رسانی بهتر به مردم می داند.

محمد محبر صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم دکتر بهشتی اظهار داشت: شهدای قوه قضائیه و همچنین دولت سرمایه و آبروی کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند. ایران شیوه حکومت داری آنان در راستای پیشبرد و تحقق آرمان ها و منویات مقام معظم رهبری است.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه زیر سوال بردن نمایندگی یا استیضاح وزرا حق قانونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت مردمی و مجلس انقلاب همدل هستند و به دنبال حل و فصل مسائل از طریق همکاری هستند.

وی همچنین درباره کنکور سراسری به عنوان بزرگترین رویداد علمی کشور گفت: کنکور سراسری و کنکور دانشگاه ها بسیار مهم و تاثیرگذار است، بنابراین لازم است اقدامات لازم برای برگزاری این آزمون بزرگ با قوت بیشتری انجام شود. و بهتر و همچنین حمایت «اقدامات لازم باید توسط ستاد اجرایی انجام شود.

دکتر محبر ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه در سه ماه آینده تا آغاز سال تحصیلی جدید، ایمن سازی و تجهیز پایگاه مدرسه را در اسرع وقت تکمیل می کنند و مساعدت های لازم را انجام می دهند. .

معاون اول رئیس جمهور بر لزوم توجه به وابستگی های فرهنگی در اجرای طرح ها و برنامه های استانی و ملی دولت تاکید کرد و گفت: دولت در نظر دارد گردشگری سالم را در طبیعت خدادادی کشور ترویج دهد. کشوری با پیوندهای فرهنگی و امنیت.

این مخبر همچنین به فضای مجازی و امنیت شبکه در سطح یک سیستم بین المللی اشاره کرد و تاکید کرد: خوشبختانه کشور متخصصان و امکانات خوبی در این زمینه دارد اما برای اطمینان بیشتر باید تمهیدات لازم برای رصد حساس و ناامن انجام شود. بخش هایی از کشور “بیا.”

معاون اول رئیس جمهور در این دیدار از وزیر کشور خواست تا گزارش کاملی از وضعیت معیشتی و بازسازی منازل تخریب شده و پاسخگویی به خسارات مالی مناطق زلزله زده و سیلاب تهیه کند.

مخبر در خصوص برنامه های دولت برای تحقق وعده رئیس جمهور مبنی بر ساخت سالانه یک میلیون مسکن در دولت سیزدهم، گفت: در جلسات مختلف برنامه ریزی و آماده سازی زمین برای اجرای این طرح بزرگ دولت به مرور زمان انجام شد.

دیدگاهتان را بنویسید