بیش از ۲۵ هزار هکتار زمین برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن آماده می‌شود

آماده‌سازی بیش از ۲۵ هزار هکتار زمین برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور در حال انجام است.


به گزارش

خبرگزاری موج


، مدیرعامل سازمان ملی زمین و سازمان ملی زمین و مسکن در نشست پیگیری عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی که با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی برگزار شد عملکرد استان‌ها در پیشبرد پروژه‌های آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن را مثبت و همراه با جهش قابل توجه ارزیابی کرد.

ارسلان مالکی در این نشست با بیان اینکه همینک در کشور بیش از ۲۵ هزار هکتار زمین برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن آماده سازی انجام شده و یا در حال انجام است، گفت: عملیات آماده سازی بیش از ۷ هزار هکتار از این پروژه‌ها در یکماه گذشته شروع شده و این نشان از عملکرد مثبت استان‌ها در این بخش دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تمرکز اصلی سازمان ملی زمین و مسکن در سال جاری را اجرای پروژه‌های آماده‌سازی عنوان کرد و افزود: هرچند همچنان در حال تامین زمین در شهرهایی که کسری زمین دارند هستیم اما امسال تمرکز اصلی ما اماده‌سازی پروژه‌های نهضت ملی مسکن است. 

همچنین مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست پیگیری عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی که در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد، اعلام کرد: بیش از ۲۳هزار هکتار زمین در ۱۱۵ شهر در راستای اجرای ماده ۱۱ قانون جهش تولید مسکن جهت الحاق به محدوده شهرها شناسایی شده که در مراحل مختلف الحاق به محدوده قرار گرفته است. 

گفتنی است نشست پیگیری عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و مدیران استانی صبح امروز در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار شد.




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید