از کیفیت بازی های تیم ملی فوتبال لذت می برم/ حمایت و همدلی باید تا رسیدن به جام جهانی ادامه داشته باشد

زمان: 12:15
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778803

من می دانم که چگونه منتقدان می گویند ما خوب نبودیم.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال گفت: لازم است حمایت و همدلی کامل تا رسیدن به جام جهانی ادامه یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; بهرام رضاییان یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون درباره عملکرد تیم ملی فوتبال در دیدار مقابل امارات و کره جنوبی گفت: فکر می کنم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تغییرات لازم را انجام دهد و تیم ملی رو به جلو بازی کند. از تماشای بازی تیم ملی لذت می برم. در دیدار با کره جنوبی می توانستیم برنده مسابقه باشیم ، بهترین تیم در نیمه دوم زمین بودیم و بازیکنان تیم ملی موقعیت های زیادی را ایجاد کردند که اگر آنها وارد دروازه می شدند ، ما این بازی را برده بودیم. بدون شک.

او می گوید: “من نمی دانم چگونه منتقدان می گویند ما خوب نبودیم.” اگر بازی را می بردیم، می گفتند تیم خوبی داریم. آنچه مسلم است تیم ملی موفق شد با پیروزی مقابل امارات و تساوی مقابل کره جنوبی با 10 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار گیرد. خدا را شکر در رتبه 22 جهان و در صدر آسیا قرار داریم. امیدواریم این روند موفقیت آمیز ادامه داشته باشد.

رضاییان اذعان داشت: همانطور که در مرحله قبل ، بحرین به طور ناعادلانه میزبان جام جهانی اعلام شد و چندین خرابکاری انجام شد (از جمله زمان برگزاری مسابقات) ، تیم ملی موفق شد به بهترین نتایج ممکن برسد و نتیجه این بود رئیس فدراسیون فوتبال. ما در کشور خود میزبانی کردیم که شرایط و الزامات لازم را داشت ، از جمله VAR ، که خوشبختانه نصب شد.

عضو هیات مدیره فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور تیم های ملی در مسابقات بین المللی تاکید کرد: تمام تلاش های فدراسیون فوتبال این است که شرایط حضور تیم های ملی در مسابقات در بهترین شرایط ممکن فراهم شود. فدراسیون فوتبال با توجه به رویدادها و مسابقات پیش رو برای تیم های ملی فوتبال امید، بزرگسالان و ساحلی تلاش کرده است تا با ارائه بهترین امکانات شرایط را برای حضور موفق در زمین برای تیم های ملی فراهم کند. مجلس شورای اسلامی ، دولت محترم و وزیر ورزش و جوانان ، مانند همیشه ، از فدراسیون فوتبال حمایت می کردند و می کنند که شایسته قدردانی و قدردانی است.

رضاییان در پایان گفت: “تیم ملی فوتبال نتایج بسیار خوب و بی نظیری کسب کرده است. امیدوارم دست در دست همدلی و حمایت همه جانبه ادامه دهیم تا تیم ملی بتواند به جام جهانی برود و شور و نشاط را القا کند.” در میان جوانان و مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید