لذت دیگر حضور در جام جهانی است/ دیدارهای آتی تیم ملی تشریفاتی نیست

ساعت: 22:15
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784930

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در صورت پیروزی در دیدار بعدی با تمام انرژی وارد مسابقات بعدی می شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار آزمون پس از لقب بهترین بازیکن دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه گفت: بازی بسیار خوبی بود و آنچه را که خود و کادرفنی می خواستیم انجام دادیم. 3 امتیاز این دیدار برای ما بسیار مهم بود و برای صعود به جام جهانی خیالمان راحت شد.

وی ادامه داد: البته ما به دیدارهای پیش رو تشریفاتی نگاه نمی کنیم و با تمام وجود به زمین خواهیم انداخت. به مردم عزیز ایران تبریک می گویم و امیدوارم دلشان شاد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می کردم یک امتیاز تا نهایی شدن صعودمان باقی مانده است، اما حالا متوجه شدم 3 امتیاز لازم است. همانطور که گفتم اگر در دیدار بعدی پیروز شویم با تمام انرژی وارد مسابقات بعدی می شویم. ما 90 دقیقه بازی می کنیم و می خواهیم مردم از 90 دقیقه فوتبال لذت ببرند.

آزمون در پایان گفت: رفتن به جام جهانی حس دیگری دارد، امیدواریم این بار از مرحله گروهی صعود کنیم و واقعا این توانایی را داریم. ما بازیکنان جوان باتجربه زیادی داریم که می توانند مقابل تیم های بزرگ بازی کنند و حتی اگر من در تیم ملی باشم یا در جام جهانی نباشم، بازیکنان دیگری هستند که می توانند نتایج را تغییر دهند و استعداد خود را به دنیا نشان دهند.

دیدگاهتان را بنویسید