پیگیری اردوی جهانی تیم ملی امداد و نجات با حضور منتخبان اولین کمپ / حضور تیم ایران در مسابقات جهانی


ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814807

سرمربی تیم ملی امداد و نجات با اشاره به برگزاری اولین مرحله اردوی آماده سازی این تیم برای جام جهانی از برگزاری برنامه های تمرینی با حضور ورزشکاران منتخب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد ناظری سرمربی تیم ملی امداد و نجات با اشاره به روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی یادآور شد: اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی امداد و نجات با حضور 20 ورزشکار در بخش مردان (آمل) برگزار شد. و گلچینی جزو بهترین امدادگران کشور بود و تمرینات تدارکاتی آنها را طی یک هفته در بوشهر تماشا کردیم.

وی با اشاره به روند پیگیری اردوی یک هفته ای تیم ملی امداد و نجات خاطرنشان کرد: روزی دو رزمایش برگزار کردیم که صبح به تمرین در ساحل اختصاص داشت و عصر نیز در استخر تمرین انجام دادیم. تمرینات ساحلی به 90 متر و پرچم اختصاص داشت و تمرینات در استخر شامل تمامی موادی بود که در مسابقات جهانی برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی امداد و نجات در خصوص انتخاب بوشهر برای میزبانی اردوی تیم ملی یادآور شد: از آنجایی که بخشی از تمرینات در ساحل پیگیری می شد، باید شهر و منطقه ای را برای اردو انتخاب می کرد که باعث شود. مشکلات ورزشکاران در سرماخوردگی خیر در شمال کشور این روزها هوا برای تمرینات ساحلی سرد است به همین دلیل ترجیح دادیم ارتش را به جنوب کشور و بوشهر منتقل کنیم.

ناظری با بیان اینکه سه روز پایانی اردوی ناجی کشور به ثبت نام اردونشینان اختصاص داشت، گفت: نتیجه این ثبت نام در انتخاب 10 ورزشکار برتر برای حضور در مرحله دوم اردو لحاظ می شود. این اردو اوایل سال آینده به میزبانی بندرعباس برگزار می شود. اساس کار ما انتخاب 6 نفر اول برای حضور در اردوی سوم در پایان اردوی دوم است.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی امدادگران شهریورماه سال آینده به میزبانی ایتالیا برگزار می شود و تیم ملی ایران در مسابقات 6 نفره مردان شرکت می کند. و اردوی آماده سازی برای تعیین ترکیب تیم ملی برای جام جهانی اعزام کرد. قبلا این اردو با تعداد بسیار کمتری برگزار می شد. این اولین بار است که اردویی با این تعداد ورزشکار برگزار می شود.

ناظری درباره اردوی تیم ملی بانوان که همزمان در بوشهر پیگیری شد نیز گفت: 8 ورزشکار منتخب مسابقات قهرمانی کشور به این اردو دعوت شدند که 2 نفر از آنها به دلیل حضور نتوانستند در اردو حضور یابند. خارج از کشور .

وی تاکید کرد: در پایان اردوی بانوان که با حضور 6 اردونشین و شرایط مشابه تیم آقایان در بوشهر پیگیری شد، وضعیت اردونشینان بر اساس آموزش و ثبت نام مورد ارزیابی قرار گرفت. با توجه به مربیان مربوطه قرار است 4 نفر برای شرکت در اردوی دوم انتخاب شوند. این چهار نفر به همراه 2 نفر که فرصت حضور در اردوی اول را نداشتند در مرحله دوم حضور خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی امداد و نجات ابراز امیدواری کرد که اردوهای این تیم طبق برنامه برگزار شود تا ملی پوشان در بهترین شرایط ممکن راهی جام جهانی شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید