توزیع اقلام مورد نیاز در مناطق سیل زده کرمان تسریع می شود/ حضور بالگردهای سازمان برای تقویت تیم های امداد و نجات استان

ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801846

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر:

محمد باکر محمدی با اشاره به اینکه کمک های بیشتری به منطقه سیل زده ارسال خواهیم کرد، گفت: تا دقایقی دیگر بالگردهای هلال احمر به منطقه اضافه می شود تا بتوانیم نسبت به تقویت تیم های امداد و نجات محلی اقدام کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; محمد باکر محمدی صبح امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری کرمان در فرمانداری رودبار جنوب در جمع خبرنگاران با اشاره به تهیه و توزیع مواد غذایی، چادر، پتو و سایر اقلام مورد نیاز در مناطق سیل زده، اظهار کرد: استان کرمان در حال حاضر در مناطق سیل زده آماده است. گستردگی حادثه و هماهنگی های انجام شده و همچنین توزیع اقلام مورد نیاز قطعا پس از سفر رئیس هلال احمر به منطقه تسریع خواهد شد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه اقلام کمکی بیشتری را به منطقه سیل زده ارسال خواهیم کرد، ادامه داد: تا دقایقی دیگر بالگردهای هلال احمر به منطقه اضافه می شود تا بتوانیم تقویت کنیم. تیم های نجات اقدام نجات مردم محلی.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی حادثه و پراکندگی روستاهای منطقه که یکی از مشکلات موجود است; امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر امداد رسانی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید