اعزام تیم های امداد و نجات شهرداری تهران به مناطق سیل زده

ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797437

سخنگوی آتش نشانی از اعزام تیم های امداد و نجات شهرداری تهران از جمله نیروهای آتش نشانی و پسماند به مناطق سیل زده خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلال ملکی درباره اعزام آتش نشانان از تهران برای کمک به سیل زدگان کنارک گفت: پس از بارندگی های سیل آسا در برخی شهرهای جنوبی کشور در روزهای اخیر و جاری شدن سیل در کنارک در برخی محله ها مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است. با موافقت شهردار تهران و دستور مستقیم وی، مقامات محلی نیروهای امدادی دو سازمان را برای امدادرسانی و مدیریت پسماند تجهیز کردند و پایتخت را به مقصد شهر کنارک ترک کردند.

وی افزود: آتش نشانی با شش دستگاه خودرو شامل یک دستگاه نورافکن، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه رولاف و دو دستگاه خودروی کاپرا و یک دستگاه خودرو سمند با 17 آتش نشان؛ همچنین یک دستگاه پمپ فوق سنگین، دو دستگاه پمپ نیمه سنگین، ده دستگاه پمپ سبک و کلیه لوازم مصرفی و تجهیزات زهکشی مورد استفاده در سیلاب شدید به این شهرستان منتقل شده است.

ملکی گفت: سازمان پسماند نیز با چهار دستگاه شامل دو دستگاه خودروی لاشه و دو دستگاه خودرو حرفه ای به همراه هشت نفر از همکاران مدیریت پسماند به کنارک حرکت کرده و با هماهنگی مسئولان محلی به محض ورود کمک رسانی خواهد کرد.

وی افزود: گزارش های تکمیلی در خصوص نمایندگی این نیروها در اخبار بعدی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید