انجام 2500 بازرسی توسط تیم های کمپ امنیت غذایی کاشمر/ نقش کمپ امنیت غذایی در تامین کالاهای اساسی اهمیت ویژه ای دارد.


ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818456

شجاعی با بیان اینکه نقش قرارگاه امنیت غذایی در تامین کالاهای اساسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: از زمان راه اندازی قرارگاه امنیت غذایی در جهاد کشاورزی شهرستان تاکنون بیش از 2500 بازرسی از بازار انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد شجاعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ; وی بیان کرد: اجرای طرح کنترل جایگاه های اصلی حوزه کشاورزی علاوه بر کنترل بازار موجب هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی شهرستان شده است.

وی گفت: با وجود همه سختی ها و مشکلات از جمله کمبود شدید نیروی کار در این جاده، مردم به ویژه تجار نتایج این پروژه را به وضوح در بازارها و سفره های خود احساس می کنند. از همان ابتدا هدف اصلی ایجاد پایگاه امنیت غذایی در شهرستان کاشمر بوده است.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر با تاکید بر اینکه از ابتدای راه اندازی پایگاه امنیت غذایی در جهاد کشاورزی این شهرستان بیش از 2500 مورد بازرسی در سطح بازار انجام شده است، تصریح کرد: معیشت مردم با مشکل مواجه است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه ارزش افزوده برخی اقلام اساسی حذف شده است باید قیمت تمام شده محصولات کاهش یابد و حقوق مصرف کننده رعایت شود، اذعان داشت: آسیب به تولیدکننده و رعایت حقوق مصرف کننده.

شجاعی با بیان اینکه کالاهای اساسی باید از انبارها خارج و به ویترین ها و مغازه ها منتقل شود، گفت: توجه بیشتر به نقاط ضعیف و تکثیر کالاهای اساسی در حاشیه شهر مورد تاکید ستاد امنیت غذایی شهرستان است. موارد اساسی در ایجاد ثبات در بازار و ایجاد اطمینان مردم برای تحویل کالاهای اساسی بسیار مهم و موثر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه نقش قرارگاه امنیت غذایی در تامین کالاهای اساسی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: جلب رضایت مردم و رفع مشکلات بازار با وجود ظرفیت های بالقوه ای که در شهرستان وجود دارد از اهداف اصلی این اردوگاه است. به ویژه با همکاری تمامی دستگاه های مرتبط در زمینه کنترل قیمت، برای ثبات بازار و رضایت مردم تلاش خواهیم کرد.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر با تاکید بر اینکه اولویت اول منطقه گسترش صنایع تبدیلی، تکمیلی و تبدیلی محصولات مهم و اساسی است، گفت: کمبود زمین یکی از مهمترین مشکلات حوزه کشاورزی کاشمر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید