بازار مواد غذایی در روزهای آینده متعادل می شود/ نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداریم


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838708

استاندار تهران گفت: هیچ نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداریم و در روزهای آینده شاهد تعادل نسبی در بازار مواد غذایی خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن منصوری جمعه شب در بازدید از انبار 120 هزار تنی کالاهای اساسی و سیلوی شهید مدرس شرکت بازرگانی دولتی ایران در رباط کریم با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر جهاد کشاورزی و فرماندار رباط کریم. وی با اشاره به تامین کالاهای اساسی گفت: برای ذخیره سازی و موجودی کالا در کشور مشکلی نداریم و در روزهای آینده بیش از مصرف نیاز انسان، کالاهای اساسی توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم رفع مشکلات در مسیر توزیع افزود: در حال رصد دقیق مشکلات توزیع هستیم و در روزهای آینده شاهد اشباع بازار خواهیم بود. در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت آثار آزادسازی قیمت ها به نفع مردم کشور است و در این راستا همواره از حمایت و صبر مردم تشکر و قدردانی می کنیم چرا که مردم همیشه در مقابل دولت هستند. .

استاندار تهران گفت: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و اطلاعات موظف شدند رصد بازار را به عنوان یک اولویت جدی و برخورد جدی با عوامل گرانفروشی، انباشت و انواع سوء استفاده ها همانطور که منافع خط قرمز است. حکومت و حکومت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، منصوری با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، موفقیت این طرح را یکی از وظایف مسئولان عنوان کرد و گفت: مشکلات ایجاد شده در بازار موقتی است و ما داشتن ذخیره استراتژیک در کشور همچنین در روزهای آتی بیش از میزان مصرف گوشت مرغ توزیع خواهد شد و شاهد خالی شدن صف های نانوایی و تعادل نسبی بازار خواهیم بود. کمبود ماکارونی تقریبا برطرف شده و تا 48 ساعت آینده بازار روغن به تعادل خواهد رسید.

استاندار تهران با بیان اینکه ما صادقانه با مردم صحبت می کنیم، تاکید کرد: اگر کوچکترین کمبودی در تامین کالاهای اساسی وجود داشته باشد، آن را با مردم مطرح کرده و از مردم کمک می خواهیم.

انتهای پیام/
منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید