تیم ملی امداد و نجات بانوان به صورت کامل به جام جهانی اعزام می شود


زمان: 09:19
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821133

نایب رئیس بانوان فدراسیون نجات غریق و غواصی با بررسی فعالیت های انجام شده در این حوزه طی یک سال گذشته به تشریح رویکرد فدراسیون بانوان در سال جاری پرداخت و بر اعزام تیم ملی بانوان به مسابقات جهانی به طور کامل تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواص، شادی گیاسی گفت: بر این اساس اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان همزمان با تیم ملی مردان سال گذشته برگزار می شود. در بوشهر برای برگزاری این اردو از 9 ورزشکار دعوت شده است که نتیجه یک هفته تمرین، دعوت شش نفر از آنها به دومین اردو است که اردیبهشت ماه میزبان بندرعباس است.

وی با بیان اینکه تیم ملی امداد و نجات بانوان با ترکیب کامل 4 رقیب در مسابقات جام جهانی ایتالیا شرکت می کند، تاکید کرد: این حضور در قسمت ساحلی این مسابقات صورت می گیرد. برای این منظور در مجموع چهار مرحله اردوی تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته شده است تا متسابقان با بهترین شرایط ممکن راهی مسابقات شوند.

گیاسی از شرایط اردونشینان و آمادگی آنها در اولین اردو ابراز رضایت کرد و گفت: تلاش ما کسب مدال از مسابقات جهانی است هرچند حضور و رقابت با تیم های سایر کشورها نیز برای فدراسیون و وزارتخانه بسیار مهم است. ورزش.”

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواص به فعالیت های انجام شده در حوزه بانوان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: پس از 2 سال وقفه و با وجود تداوم همه گیری تاج، 20 تیم می توانند در این مسابقات شرکت کنند. مسابقات قهرمانی کشور را پذیرفتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه واکسیناسیون و صدور مجوزهای لازم شرایط برگزاری دوره های آموزشی حضوری را در نیمه دوم سال فراهم می کند، ادامه داد: جامعی را انجام دادیم. همچنین بیش از 15 کارگاه آموزشی در بخش عمومی و آب درمانی برگزار کردیم.

گیاسی در تشریح رویکرد فدراسیون نجات غریق و غواصی در سال جاری گفت: بر اساس درخواست دریافتی از استان ها و همچنین کسب مجوز لازم از وزارت ورزش، دوره های آموزشی و آب درمانی را در استان ها برگزار می کنیم. علاوه بر این، ما توسعه موضوعات آموزشی را برای ایجاد دوره هایی برای ارتقای مدارس آب درمانی برای کلاس 3 نظارت می کنیم.

به گفته نایب رئیس بانوان فدراسیون، یکی از اولویت های فدراسیون در سال جاری تمرکز بر کمیته پیشگیری از غرق شدگی است که در آموزش و فرهنگ سازی فعال و پویاتر است. در این راستا برنامه شامل تعریف سرفصل های جدید آموزشی و ارتباط با استان ها می باشد.

فعال سازی مراکز استعدادیابی از دیگر طرح هایی است که فدراسیون برای امسال در نظر گرفته است. وی البته اجرای این برنامه را منوط به بازگشایی استخرها دانست و گفت: مکاتبات اولیه با استان ها انجام شده است. به محض شروع به کار استخرها، مرکز شروع به کار می کند تا بتوانیم اهداف و برنامه های خود را در زمینه استعدادیابی دنبال کنیم.

شادی گیاسی در پایان بر به روز رسانی سرفصل های آموزشی در کمیسیون های داوری و مربیگری بر اساس منابع اطلاعاتی جهانی تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی و ارتقای لازم تا زمانی که این دوره ها مطابق با استانداردهای جهانی برگزار نشود، به نتیجه مطلوب نمی رسد. به همین دلیل به روز رسانی سرفصل های آموزشی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید