نکونام در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نیست. دیگر چگونه اعلام کنیم؟!


ساعت: 12:10
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906745

اتفاقات اخیر تاثیر منفی بر نتایج فولاد داشته است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نخواهد بود. دیگر چگونه این موضوع را گزارش کنیم؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره روند نامطلوب این تیم گفت: با شروع نقل و انتقالات با توجه به جلسات و برنامه هایی که نکونام داشت بازیکنان خوبی جذب کردیم چرا که جدای از اینکه باید حضور فعالی در تیم داشته باشیم. لیگ برتر هدف اصلی ما این است که به عنوان نماینده فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشیم اما در روندی که داشتیم بدشانس بودیم و در هیچ مسابقه ای حق شکست نداشتیم. در بازی گلگر دیدید که با وجود داشتن توپ و موقعیت بیشتر، توپ وارد دروازه نشد و نتوانستیم گلزنی کنیم.


تکرار مشکل نکونام و تیم ملی روی فولاد تاثیر منفی گذاشت

وی گفت: اتفاقاتی در این راستا برای باشگاه ما افتاده و فعلا جایی برای باز شدن یک پرونده وجود ندارد، اما مورد دیگر این است که همیشه اعلام می شود نکونام به تیم ملی می رود و تاثیرات منفی روی آن دارد. صحبت کردن در مورد موقت یا پاره وقت حرفه ای است؟ نمی دانم چگونه این سوالات را مطرح کنم، اما اولین بار که با ما صحبت کردند، اعلام کردیم که تیم ملی دوم هستیم و باید در آن بجنگیم. لیگ قهرمانان آسیا بارها با نکونام صحبت کردیم و او با قاطعیت گفت که قصد جدایی ندارم و با قاطعیت به کارم ادامه خواهم داد.

گرشاسبی درباره اصرار عجیب فدراسیون فوتبال بر این موضوع گفت: نمی دانم چطور مدام و قبل از هر مسابقه حساسی این پرونده مطرح می شود. با نکونام جلسات و صحبت های منظمی داشتیم و او اعلام کرد که به تیم ملی نمی رود. ما هم اعلام کردیم که سرمربی ما برنامه ای برای حضور در تیم ملی ندارد و با هم مخالفیم. اگر یک بار سرمربی بگوید من نمی مانم و می خواهم بروم کاری نمی شود کرد اما تا الان به شدت مخالفیم و خود آقای نکونام هم گفته من می مانم.


سریع تیم را با نکونام جمع می کنیم

وی با تاکید بر تاثیر این مشکلات در نتایج این تیم خاطرنشان کرد: ممکن است بحث پیوستن سرمربی فولاد به تیم ملی به هیچ وجه تاثیری بر جواد نکونام که بازیکن حرفه ای بود و اکنون مربی حرفه ای است، از نظر روحی و روانی نداشته باشد اما بازیکنان. اغلب از من می پرسند که آیا او می رود؟ اگه بره کی میاد؟ چه می شود اگر این مسائل روی تیم تاثیر منفی می گذارد. ما بازیکنان برجسته ای داریم و دیدید که در ابتدای لیگ بازی های ما با تیم های بالای جدول بود و 2 تیمی که در حال حاضر بالای جدول هستند را شکست دادیم اما این بحث ها قطعا روی بازیکنان تیم تاثیر گذاشت. تیم ما. در اینجا به هواداران عزیز قول می دهیم که تیم به سرعت دور هم جمع می شود. از آقای نکونام هم برنامه های بعد از تعطیلات و هم برنامه های نقل و انتقالاتی که در دست تهیه دارد، خواستیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در این خصوص اظهار داشت: از زمانی که این موضوع مطرح شد، خود نکونام 2 یا 3 بار مخالفت خود را اعلام کرده است، اما این بحث ها باید حرفه ای باشد و اگر رسانه ای شد، عواقب آن برای تیم ما و ملی پوشان نیز خواهد بود. آی تی؛ کارلوس کی روش در حال حاضر به چه چیزی فکر می کند؟ مثلا می گوید من درخواست مربی ایرانی کردم و به این شکل در اختیارم قرار نمی گیرد. قرار بود این سوالات به صورت خصوصی و در یک جلسه خصوصی که تکلیف تعیین شده بود مطرح شود.


چطور می توانیم بگوییم جواد در فولاد می ماند؟

در نهایت، او گفت: «اگر قرار است با بازیکنان صحبت کنیم، ابتدا رسانه ای نمی کنیم. موضوع حرفه ای بودن است. اگر به جلسه خصوصی پاسخ منفی می دادیم هیچ رسانه ای نبود که به تیم ما آسیب برساند. همین دیشب بعد از بازی با نکونام صحبت کردم و قاطعانه گفت من هستم و قصد دارم به فعالیتم ادامه دهم. نکونام در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی نبود. دیگر چگونه این موضوع را گزارش کنیم؟

ادامه مطلب؛

دیدگاهتان را بنویسید