تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی یک «اگر» دیگر اضافه می کند.


ساعت: 18:11
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894420

ادامه لیگ به برنامه اسکوچیچ بستگی دارد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تغییر روی نیمکت تیم ملی هم سوالی است که یک «اگر» به ما اضافه می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره حضور نماد جام جهانی در ایران گفت: خوشحالیم که نمادهای جام جهانی وارد کشورمان شده است. ما این را به فال نیک می گیریم که باعث ایجاد شور و نشاط می شود، امیدوارم فوتبالدوستان و هواداران روزهای خوبی را تجربه کنند و مسابقات خوبی را ببینند. بیایید از اینجا شروع کنیم تا جشن بگیریم و شاد باشیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که برنامه های لیگ فوتبال چیست و آیا امکان تغییر وجود دارد یا خیر، گفت: به دلیل برنامه اسکوچیچ و تعداد دعوت شدگان، هفته ششم محرومیت داشتیم. تعداد افراد را شفاهی دریافت کردیم. به نظر می رسد باید هفته ششم را انجام دهیم، اما می خواستیم هفته هفتم را در میانه اردو برای تیم هایی که تیم ملی ندارند انجام دهیم، اما به دلیل تغییراتی که ممکن است در نفرات دعوت شده داشته باشیم. ممکن است هفته هفتم پس از روزهای فیفا انجام شود. باید دید برنامه اسکوچیچ در 2-3 روز آینده چگونه خواهد بود. اگر بتوانیم 15 هفته دیگر به جام جهانی برویم وگرنه 14 هفته دیگر می شود.

وی درباره تغییرات احتمالی روی نیمکت تیم ملی و بازگشت کی روش خاطرنشان کرد: اگر همه چیز اتفاق بیفتد، یک «اگر» دیگر اضافه خواهد شد. این نیز ضروری تلقی می شود.

مهدی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری که محل برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار بود؟ تایید ورزشگاه بستگی به هیات تامین هر استان دارد نه فقط پرسپولیس. اگر اعلام کنند همانجا برگزار می شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به برگزاری این مسابقه در آزادی اشاره کرد.

وی در پاسخ به این سوال که خبری از سایر ورزشگاه های استان تهران نیست، تصریح کرد: همچنان منتظر سایر ورزشگاه های استان تهران هستیم. داشتن 2-3 ورزشگاه برای چند تیم از استان تهران در لیگ برتر دسته 1 و 2 سخت است.

مهدی در پاسخ به این سوال که استادیوم دستگردی میزبان 3 تیم است و برخی تیم ها در آنجا تمرین می کنند که آیا این ورزشگاه توانایی دارد یا خیر، گفت: تا یکی دو ماه آینده مشخص می شود و دغدغه ما نیز همین است. کارکنان این ورزشگاه به ما کمک می کنند و تا اینجا از آنها قدردانی کرده ایم. ورزشگاه تاهتی هنوز آماده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید