سرمربی سابق پرسپولیس: آرزوی من این بود که روی نیمکت تیم ملی بنشینم اما…

سرمربی سابق پرسپولیس: آرزوی من این بود که روی نیمکت تیم ملی بنشینم اما…

علی دایی شامگاه یکشنبه در حاشیه افتتاحیه جشنواره جزیره فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا برای تیم ملی فوتبال ایران آرزوی موفقیت دارم و سپس باید بگویم که فرصت خوبی برای مردم دنیا فراهم شده است. کشورمان و جزیره کیش را بشناسیم چون همسایه ما در قطر دیوار به دیوار و آب به آب هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم از این فرصت بزرگ استفاده کنیم و از آن به خوبی استفاده کنیم. همه تحولات مثبت به ما و کاری که تا جام جهانی انجام می دهیم بستگی دارد.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره شرایط تیم ملی گفت: فقط می توانم برای تیم ملی آرزوی موفقیت کنم. البته امیدوارم همه اختلافات در تیم ملی را کنار بگذارند و تلاش کنند بهترین بازی ها را انجام دهند.

وی در مورد رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی گفت: آرزوی هر مربی این است که روی نیمکت تیم ملی کشورش باشد اما من در مورد خودم یکسری نظرات دیگر دارم و با این نظرات زندگی می کنم.

وی ادامه داد: الان نه زمان مناسبی برای حضور در تیم ملی بود و نه زمان کافی برای تیم ملی. فکر می کنم بهترین تصمیم را گرفتم. از همه اقوامم تشکر می کنم که به من لطف داشتند اما الان زمان مناسبی برای گرفتن سمت مربیگری تیم ملی نبود.

علی دایی درباره غیبت طولانی مدتش از فوتبال ابراز کرد: خدا را شکر این غیبت باعث شده کارهای دیگری انجام دهم و زندگی ام پر رونق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید