سرمربی سابق استقلال روی نیمکت اینتر

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به دنبال نتایج ضعیف تیمش در لیگ، روزهای حساسی از فصل را در پیش دارد. شکست در دربی ایتالیا مقابل یوونتوس، نراتزوری ها را در شرایط سختی قرار داد و رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیز پیچیده شده است. با وجود سوم شدن در جدول رده بندی، میلان و رم تنها چند امتیاز کمتر از اینتر هستند و 15 امتیاز یوونتوس نیز می تواند به حساب آنها بازگردد. ماندن اینزاگی روی نیمکت اینتر برای فصل آینده به کسب سهمیه و البته عملکرد تیمش در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا مرتبط است.

حتی یک امتیاز بالای چهار تیم ممکن است برای حفظ جایگاه اینزاگی در رختکن کافی نباشد. مدیران اینتر معتقدند که این تیم پتانسیل بیشتری برای کسب نتیجه دارد و در این میان شایعات احتمال جدایی اینزاگی و جستجو برای سرمربی جدید اینتر در حال افزایش است.

حال برخی منابع ایتالیایی از احتمال پیوستن آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق نراتزوری به این باشگاه در صورت خداحافظی اینزاگی از اینتر خبر داده اند. استراماچونی محیط را به خوبی می شناسد و حدود یک دهه سابقه کار در این باشگاه را دارد. نام این سرمربی جوان که در سال های اخیر در آسیا فعالیت می کند در لیست مدیران اینتر قرار دارد. البته گزینه هایی مانند تیاگو موتا و دژان استانکوویچ نیز می توانند فصل آینده روی نیمکت این تیم ظاهر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید