واکنش سرمربی اینتر به باخت رئال

واکنش سرمربی اینتر به باخت رئال

نراتزوری برای صدرنشینی گروه به پیروزی برابر رئال مادرید نیاز داشت، اما در برنابئو با دو گل شکست خورد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مقام دوم رسید. سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر در پایان گفت که تیمش با وجود دو بازی خوب مقابل رئال مادرید در هر دو بازی شکست خورده است.

سیمونه اینزاگی گفت: “ما دو بازی عالی مقابل رئال مادرید داشتیم، اما اینتر دو بار بدون زدن یک گل شکست خورد. بنابراین ما قطعا به عملکرد بهتری نسبت به امشب مقابل رئال مادرید نیاز داریم. البته ما 60 دقیقه فوق العاده داریم.” ما تاسف آور دیدیم که در نیمه اول یک بار درب ما باز شد، این نتیجه بازتاب بازی نداشت، تنها مشکل ما در ساعت اول این بود که نتوانستیم درب رئال را باز کنیم.

ما در نیمه اول 13 شوت به سمت دروازه زدیم اما در رختکن 1-0 باختیم و این مایه شرمساری است. ما باید یاد بگیریم که در چنین مسابقاتی باید عملکرد بهتری داشته باشیم و قبل از بازی هم گفتم که از این نظر باید بهتر از بازی اول کار کنیم.

من تغییراتی در ترکیب ایجاد کردم، اما وقتی در مادرید با یک نفر کمتر بازی می کنم، اوضاع پیچیده تر می شود. فکر می کنم موقعیت های گل و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و تا زمانی که کارت قرمز گرفتیم عملکرد خوبی داشتیم.

نیکو بارلا اخراج شد؟ یک لحظه از بازی امشب هم بود. بارلا چند دقیقه قبل از برخورد یک موقعیت خوب را از دست داد. البته به نظرم ضربه بارلا زیاد سخت نبود اما به پای آدر میلیتائو برخورد کرد و این حرکت طبق قوانین کارت قرمز است. اما فکر می کنم نیکو بارلا خودش خیلی زود متوجه اشتباهش شد و از کادرفنی، هم تیمی هایش و همه عذرخواهی کرد. بارلا عصبی بود و کاری کرد که نباید انجام می داد.

دیدگاهتان را بنویسید