واکنش عجیب سرمربی استقلال پس از باخت به استقلال

واکنش عجیب سرمربی استقلال پس از باخت به استقلال

هادی شکوری پس از شکست سنگین نساجی مقابل استقلال گفت: باید به استقلالی ها و هواداران خوبشان که امروز از تیمشان حمایت کردند تبریک بگویم. واقعا همین برای ما کافی بود و در شرایط بدی به مصاف تیم رفتیم. در طرف مقابل استقلال تیم خوب و قدرتمندی داشت.

وی ادامه داد: برنامه ما به گونه ای بود که تا دقایقی از بازی توانستیم آن را اجرا کنیم اما متاسفانه یک خطای فردی رخ داد و به این نتیجه رسید.

سرمربی نساجی درباره شکست های سنگین این تیم در هفته های اخیر و ادامه همکاری باشگاه با هرناندز گفت: مدیران باشگاه مسئول تصمیم گیری در این باره هستند. من نمی دانم قرارداد آنها چگونه است و چه اتفاقی می افتد.

شکوری یادآور شد: هرناندز در کشورهای آسیایی کار می کرد و فرصت کافی برای تغییر روش تیم را نداشت اما باید بگویم نساجی در سال های اخیر چنین رهبری قدرتمندی نداشته و باشگاهی است که از نظر سخت افزاری و نرم افزاری حرفه ای است. و امیدوارم سال آینده اتفاقات خوبی بیفتد زیرا این تیم موفق خواهد شد.

وی درباره اعتراض هواداران نساجی به این نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: واقعا حق با نساجی هاست. در قائم شهر و دور از وطن بی نظیر و حامی هستند. حق دارند ناراحت باشند اما امیدوارم با تصمیم درست برای فصل آینده در آسیا و لیگ برتر نتیجه بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید