سرمربی آرژانتین پس از باخت عجیب چه گفت؟

سرمربی آرژانتین پس از باخت عجیب چه گفت؟

لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از شکست 2-1 مردانش در بازی افتتاحیه گروه C جام جهانی در قطر در دیداری که آرژانتینی‌ها زود به ثمر رسیدند اما در 5 دقیقه دو گل دریافت کردند و نتیجه را واگذار کردند، به خبرنگاران گفت: ما می‌دانستیم که عربستان اینگونه بازی می‌کند و به همین دلیل در هفته گذشته خود را برای ارائه عملکرد مناسب آماده کرده‌ایم. اهداف ما در کمین؟ خب، این فناوری جدید است، اگرچه من معتقدم کمین هایی که گرفته شد میلی متری بود. هر چند این مشکلی نبود. وقتی در فاصله چهار پنج دقیقه دو گل خوردیم کار ما سخت شد. فکر می‌کنم آن گل‌ها با اولین ضربه‌های آنها به سمت دروازه ما زده شد و بعد از آن هیچ موقعیتی نداشتند. بیشتر از این، فکر نمی‌کنم چیز زیادی برای تحلیل بازی وجود داشته باشد.”

سلسته سرمربی آلبی ادامه داد: روز تلخ و شیرینی برای شروع جام جهانی بود، اما ما با سر بالا به کار خود ادامه می دهیم. نیمه اول همه چیز برای ما بود. ما در تمرین قبل از بازی گفتیم بازی عجیبی خواهد بود و یک گل می تواند سرنوشت بازی را تغییر دهد و این اتفاق افتاد. بازیکنان ما خیلی ناراحت هستند اما خونسردی خود را حفظ می کنیم و به کار خود ادامه می دهیم و برای پیروزی در بازی های بعدی آماده می شویم. مشکل جسمی؟ فکر نمی کنم دلیل باخت ما عدم آمادگی بازیکنان باشد. ما بازی را آنالیز خواهیم کرد تا نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم، اما فکر نمی‌کنم عدم آمادگی دلیل باخت ما باشد.

اسکالونی افزود: رویکرد ما به جام حذفی مانند قبل از این بازی خواهد بود. ما می دانیم که جام جهانی این چیزها را دارد. گاهی اوقات می‌توانید بهترین تیم در زمین باشید و روز بعد کارتان را بسته‌اند. برای دیدارهای بعدی هم با انگیزه قبل از این مسابقه به میدان می رویم و می خواهیم مقابل مکزیک پیروز شویم. “باختن خوب نیست، چه بازی اول، چه بازی دوم یا سوم، اما خوشبختانه ما دو بازی دیگر در پیش داریم.

دیدگاهتان را بنویسید